Our magazin

נגרות אלגנטית ומדויקת – פרויקט חדש מבית המעצב דן ליפשיץ

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצב דן ליפשיץ. זהו פרויקט המתאפיין בקו עיצובי קלאסי, נקי ואלגנטי. הלקוחה, הינה אישה אלגנטית, מסודרת ונעימה – גם בחיים המקצועיים שלה וגם בחיים הפרטיים, ביקשה שעיצוב הבית יהיה אלגנטי ונעים, תוך שימוש בחומרים מיוחדים ובפלטת צבעים תואמת.
ליצירת קשר עם המעצב דן ליפשיץ- 052-332-7174

שידת טלויזיה מושחרת

שאלנו את מעצב הפנים דן ליפשיץ מדוע הוא בחר לעבוד דווקא עם חברת זדקה?

"מדובר בחברה אשר עושה עבודה מקצועית ומרשימה, ומקשיבה למעצב, ללקוח ולרעיונות העולים, ועוזרת להגשים אותם בקלות רבה. העובדה שיש לחברת זדקה אולם תצוגה משחקת תפקיד חשוב בהמחשה טובה יותר של החומרים והאלמנטים השונים שישולבו בעבודות הנגרות בפרויקט."

בפרויקט זה תוכננו מגוון של פרטי נגרות בהתאמה אישית וביניהם שידת מדיה בסלון, חדר ארונות, ארון אמבטיה בחדר רחצה ועוד. בחלל המרכזי תוכננה שידת מדיה מרחפת מעץ בגוון שחור. הבחירה בשידה תלויה נעשתה בעקבות הרצון לייצר מינימליסטיות ותחושת קלילות, בעוד שהסטריפים השחורים האווריריים מתכתבים עם הרצפה השחורה ועם אלמנטים נוספים בדירה, ובכך יוצרים מראה אלגנטי ונעים בעין.

אין ספק שחדר ארונות זהו חלומה של כל אישה.

בפרויקט זה, המעצב בחר לייצר חדר ארונות נעים ואלגנטי. מכיוון שהלקוחה הינה אדם מסודר מאוד, היה טבעי ללכת על חדר ארונות בעל דלתות זכוכית ותאורה פנימית, שכן לא היה חשש לחשיפת תוכן הארון, שעלול להיות מבולגן לעיתים.

על קירות החדר היו לא מעט נקודות חשמל מיותרות, ולכן ניצל המעצב את העובדה שארונות הנגרות תוכננו בהתאמה אישית, ובחר להסתיר את הנקודות הללו באמצעות הנגרות, וניצל את חלקן לכדי שימוש בארונות עצמם עבור התאורה שתוכננה כתאורה אינטגרלית בארון.

חדר ארונות זכוכית

כאשר עוברים לחדר הרחצה, ניתן להבחין כי הקו העיצובי של חדר הרחצה הוא כהה יותר משאר הבית, וכולל נגיעות של זהב.

ארון האמבטיה שתוכנן מעץ שחור בדוגמת חריצים משמש כחתיכת הפאזל החסרה ליצירת אווירה נעימה ורגועה. הארון בעל שתי דלתות, אך בתוכו ישנה חלוקה נסתרת למגירות, וזאת על מנת להשאיר את החזית אחידה ככל הניתן.

רוצים להגשים חלום? אנו בזדקה מאמינים כי פרטי הנגרות יכולים ללוות אתכם לאורך זמן רב.

אנו מזמינים אתכם לחוויית עיצוב משותף באולם התצוגה שלנו- לחוות, להתרשם ולהתאהב.