Our magazin

נגרות בסגנון מודרני-סקנדינבי: פרויקט חדש מבית ארתור משפטוב

בזמנים מאתגרים אלו חשוב לשמור גם על השגרה ולהעסיק את העיניים והראש במעט נחמה. אז בואו נתאוורר יחד עם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצב ארתור משפטוב. הפרויקט, פנטהאוז חמישה חדרים, תוכן ועוצב עבור זוג ושלושת ילדיו.

לבית נבחר קו עיצובי בסגנון סקנדינבי מודרני, המאופיין בעיצוב מינימליסטי, פלטת צבעים רכה ונעימה ובקווים ישרים. "בחרתי בזדקה לעיצוב פרטי הנגרות של הפרויקט. אני עובד עם זדקה במגוון פרויקטים, ואני מאוד מרוצה מהתכנון ומאיכות של פרטי הנגרות" כך מספר לנו מעצב הפרויקט.

 צילום: הדר קמינסקי

לסלון, החלל המרכזי של הבית, תוכנן קיר כוח בסגנון העיצובי שבחר המעצב לבית. הקיר משלב נישה ייעודית עבור הטלוויזיה והמולטימדיה, ומקומות אחסון נסתרים רבים לפי בקשתם של דיירי הבית. על מנת להוסיף מעט עניין בקיר הכוח, שולבו מדפים פתוחים בחלקו התחתון, המיועדים לחפצי נוי. קיר הכוח משלב עץ צבוע בתנור בצבע שחור ועץ צבוע בתנור בצבע אפור בהיר, היוצר מראה נקי ומינימליסטי.

מטרתו של קיר הכוח, מעבר להיותו פריט עיצובי אסתטי וייחודי בחלל, היא לנצל כמה שיותר מקומות אחסון באופן אסתטי ונעים לעין. לאורך קיר הטלוויזיה, ישנו חיפוי קיר עשוי עץ צבוע בתנור בצבע אפור בהיר הכולל חירוצים למראה אלגנטי וייחודי. חיפוי הקיר ממשיך לאורך כל הקיר, וכולל בתוכו גם את דלת הכניסה של הבית.

ממול לקיר הכוח מיקם המעצב פינת אוכל מרשימה. מאחוריה, ישנו חיפוי קיר עשוי פורניר בצבע שחור, המתכתב עם קיר הכוח, המשלב את אותו הצבע בדיוק. כך, ייצר המעצב הרמוניה בחלל הסלון ופינת האוכל, והמשכיות של הקו העיצובי הנקי והמודרני.

לסוויטת ההורים תוכנן ארון קיר יפיפה. הקיר עשוי מעץ פורמייקה בצבע לבן, עם ידיות פתיחה בצבע שחור. הידיות השחורות יוצרות טוויסט עיצובי מיוחד לארון. הצבעים שנבחרו לפריט הנגרות מתאימים לקו העיצובי הסקנדינבי, ויוצרים הרמוניה עם פלטת הצבעים בסוויטת ההורים כולה.

אצלנו בזדקה תוכלו לתכנן את כל פרטי הנגרות עבור הבית שלכם, כך שיענו על הצרכים שלכם ושל לקוחותיכם, מבלי להתפשר על איכות ועיצוב יוצאי דופן.