Our magazin

כיצד מתכננים דירת חלומות עבור דיירת בגיל השלישי? בואו לגלות! פרויקט חדש מבית המעצבת אפרת דביר

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת אפרת דביר- תכנון ועיצוב דירת חמישה חדרים ברמת גן, אשר הוסבה לדירת ארבעה חדרים גדולה ומרווחת.  לפרויקט נבחר קו עיצובי נקי ומודרני, הכולל פלטת צבעים היוצרת חמימות ורוגע עם דגש על פרקטיות. לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות, החל מספרייה וקיר כוח בסלון, ועד ארונות בחדר השינה ובחדר הרחצה.

צילום: שירה רוטקופף

"בתכנון הבית לקחתי בחשבון את העובדה שלבעלת הבית יש פריטים, כלים ואוספים רבים שצברה במשך השנים גם מטיולים בעולם וגם מהיותה אישה חברותית מאד שמארחת רבות." כך מספרת לנו מעצבת הפנים אפרת דביר. "זדקה נתנה לנו מעטפת כוללת ומענה יצירתי גם לאחסון הפריטים הרבים וגם לנראות מרהיבה אשר מסתירה את מה הפריטים אותם אנו לא רוצים לראות ביום יום, ובמקרה האחר מציגה לראווה את הפריטים והאוספים המותאמים לתצוגה יום יומית".

בחלל הסלון תוכננה ספרייה בהתאמה אישית, אשר עוצבה באופן הנותן כבוד לפריטים המוצגים בה. הספרייה נבנתה בחלוקה ייחודית וא-סימטרית, מעץ MDF צבוע בתנור בצבע שחור, מדוקק, ומותאם למידות של פרטי הנוי.

בנוסף לספרייה, תוכנן בחלל הסלון קיר כוח מרשים, הכולל נישה ייעודית עבור הטלוויזיה ומקומות אחסון רבים. הקיר עוצב בצבעים מודרניים, לבן, שחור ועץ טבעי, המשתלבים בהרמוניה בחלל ומעניקים לו מימד יוקרתי ומיוחד.

לסוויטת השינה תוכנן פריט נגרות ייחודי, לשדרוג הקו האסתטי בחלל. בשל מבנה החדר ומיקום המיטה בחלל, נוצר מצב שהמיטה פונה אל קיר ובו שתי דלתות בצדדים, האחת לחדר הרחצה והשנייה לחדר הארונות. לכן, מצאנו פתרון יצירתי, אסתטי ופרקטי ויהפוך את הדלתות לקו אפס בעת סגירתן.

מעצבת הפרויקט מספרת לנו: "זדקה יצרה עבורי חיפוי קיר מעץ MDF צבוע בתנור בצבע אפור, כאשר במרכז הקיר הותקנה טלוויזיה וכל מערכות התקשורת והחשמל הוטמעו בתוך הקיר והן נסתרות. כמו כן הדלתות לחדר הרחצה וחדר הארונות הותקנו בקו אפס והן נראות כחלק מהקיר ומסתירות את העולם המופלא המסתתר בתוכן"

לחדר הארונות תוכנן ארון קיר יפייפיה ושידת מגירות – שניהם בעיצוב אישי ובהתאמה לקו העיצובי של הפרויקט. בצידו הימני של חדר הארונות הוצב ארון קיר גדול בצבע שחור, באורך של כ-4 מטרים. לארון שתי דלתות הזזה אשר חופו במראות על מנת ליצור אשליה של גודל ומרחב בחלל וגם לנוחיותה של בעלת הבית.

מול הארון בצדו השמאלי של החדר עוצבה שידת מגירות בעיצוב אישי, שגם היא עשויה מפורניר עץ בצבע שחור, בהתאמה לארון הבגדים. בחלקה העליון של השידה ישנה זכוכית שקופה על מנת שניתן יהיה לראות את אוספי התכשיטים של בעלת הבית, מה שיוצר פריט נגרות פרקטי ועיצובי גם יחד.

לחדר הרחצה תוכנן ארון בצבע עץ טבעי, אשר תוכנן בקפידה על מנת שיכיל מקומות אחסון רבים, וכן את פריטי האיפור של בעלת הבית. ארון הרחצה משתלב היטב עם רצפת הבטון ועם קיר הרחצה בגוון האפור תכלת, ושובר את פלטת הצבעים עם מעט חמימות.

"בחרתי בזדקה היות והם נותנים מענה גם לצרכים הפרקטיים בפרויקט וגם לצרכים האסתטיים ויוצרים שילוב מושלם ביניהם, יחד עם שירות ואמינות, שילוב מנצח." כך מסכמת לנו מעצבת הפנים אפרת דביר.