Our magazin

נגרות ונגיעות זהב: פרויקט חדש מבית המעצבת שביט אלימלך

בפרויקט מיוחד זה תכננה המעצבת שביט אלימלך את הבית עבור זוג הורים אשר גרים באותו בניין עם כל משפחתם המורחבת. לפרויקט נבחר סגנון עיצובי נקי אך יחד עם זאת עשיר בפרטים. הבית תוכנן כך שיהיה פרקטי ונוח, תוך מתן מענה לצורך של הדיירים במקומות אחסון רבים. החלל המרכזי מאופיין בחיבור הרמוני בין גווני המטבח והספריה בסלון, שנבחרו על סקאלת גווני חום זהוב מיוחד.

לכל החללים המרכזיים בבית נבחרה רצפת פרקט עץ, המעניקה תחושה חמימה ועוטפת. שילוב החומרים השונים שבחרה המעצבת לפרויקט יוצר מראה הרמוני, חם ויוקרתי, שלא רואים בכל יום.

צילום: מאור מויאל

לחלל הסלון תוכננה ספרייה בהתאמה אישית, הצבועה שלייף לק בגוון חום שוקולד ומשלבת ויטרינה זכוכית עם ידיות קטנות ומיוחדות בגוון זהב. הספרייה מספקת פתרון אחסון יעיל ופרקטי, תוך תרומה רבה לאסתטיקה של החלל. חלקה התחתון של הספרייה משמש לאחסון כלי פורצלן יקרים, תוך שימוש בחזיתות סגורות ונקיות. החלק העליון לעומת זאת, פתוח ומציג אביזרי נוי וחלק מאוספים ייחודיים של הלקוחה.

הגוון שנבחר לספרייה דרמטי, עשיר ומשתלב באופן מושלם עם גוון המטבח. שילוב זה יוצר הרמוניה בחלל ומעניק רקע מושלם לגווני הזהב הרבים המשולבים בו.

לסוויטת חדר השינה בחרה המעצבת במראה נקי ורגוע, המשדר יוקרה בנגיעות מינימליסטיות של זהב. "יחד עם זדקה תכננתי מקומות אחסון רבים. יצרתי מחיצה בחצי גובה, בין ארון הבגדים הגדול למיטה, על מנת לייצר תחושה קצת יותר פרטית כשמתלבשים" מספרת לנו מעצבת הפנים שביט אלימלך. "ארון הבגדים צבוע בשלייף לק בגוון אבן עם חזיתות במראה כפרי לייט, המשלבות מסגרות עדינות וידיות כתכשיטי זהב".

במרכז החלל מוקמה המיטה, כאלמנט מרכזי מיוחד. לצד המיטה עוצבו במיוחד שתי שידות עשוי עץ בגוון אפרפר.

אל מול המיטה תוכנן קיר כוח עוצר נשימה, בקווים נקיים מאוד ללא ידיות, על מנת ליצור מראה מעוצב ונקי, ממש כמו חיפוי קיר. קיר הכוח נבחר בגוון ניטרלי התואם לארון הבגדים, וגם הוא מכיל מקומות אחסון רבים, נישה ייעודית לטלוויזיה, ומדפים פתוחים עבור חפצי נוי.

לחדר השינה תוכננה שידת מגירות המשמשת גם כפינת איפור נעימה, התואמת בקרניזים לארון הבגדים על מנת להדגיש את החיבור העיצובי בחלל. גם כאן נמשך השימוש בפלטת צבעים בהירה, עם נגיעות זהב המעשירות את החומר ומדגישות את הפריט.

לחדר הרחצה של האורחים תוכנן יחד עם המעצבת ארון מינימליסטי בצביעת שלייפלק בגוון אבן, ומעליו משטח דקטון עם כיור בנוי בגוון תואם. הארון מורכב מארבע מגירות אחסון ושני תאים פתוחים על גביהן מותקנות ידיות בגוון רוז גולד התואמים לברזים בחלל הרחצה, ונותנים מראה של תכשיט יוקרתי. כך נוצר אלמנט נגרות אלגנטי, עשיר ופונקציונלי המשדר שקט ורוגע ומעניק דומיננטיות לאריחים הייחודיים.

"רציתי לייצר בעזרת הנגרות פונקציונליות של שקט ורוגע" מספרת לנו המעצבת. "יחד עם זדקה יצרנו אלמנט נגרות מאד אלגנטי ועשיר. הדגש היה דווקא לתת את המקום של העניין והדומיננטיות לאריחים. השילוב המיוחד יצר חלל עם קו נקי מאד ומעניין".

לחדר השינה של ההורים תוכנן ארון אמבטיה בעיצוב אישי בגוון תכלת בהיר, עם ידיות זהב הממשיכות את הקו העיצובי היוקרתי של הבית כולו.

 אנו מזמינים אתכם, מעצבים ואדריכלים יקרים, להגיע אלינו יחד עם לקוחותיכם ולעצב את פרטי הנגרות לביתם החדש בהתאמה אישית לצרכים, לרצון ולסגנון שלהם.