Our magazin

להרגיש כמו במיקונוס: פרויקט חדש מבית המעצבת טלי לוזון

 אוהבים שקט ורוגע? אנו מתרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת טלי לוזון, שיכניס ליום שלכם אווירה נעימה וקיצית, ממש כמו במיקונוס. הפרויקט הינו תכנון ועיצוב בית פרטי ביישוב להבים, עבור זוג ושני ילדיהם הקטנים. לפרויקט נבחר קו עיצובי מודרני, כאשר פלטת הצבעים כוללת גוונים המשרים רוגע ואווירה של נופש, ושימוש בחומרים בהירים וטבעיים.

צילום: מאור מויאל

בחלל הכניסה לבית, תוכנן ארון ייחודי בעיצוב ובהתאמה אישית מתחת לגרם המדרגות. יחידת נגרות זו היא הפריט הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית. היא משתלבת בצורה הרמונית בחלל, בזכות המראה הקלאסי והנקי שלה, ותורמות למראה האלגנטי והמוקפד. היחידה משתמשת כמקום אחסון חשוב עבור דיירי הבית, ומנצלת את השטח מתחת לגרם המדרגות, שלרוב אינו מנוצל כראוי. הארון בעל מידות גדולות במיוחד ומשמש כיחידת אחסון מרשימה ופונקציונלית. דלתותיו פונות לכניסת הבית, ולכן בחרה המעצבת צבע התואם לגוון הקיר, על מנת שישתלב וייצור מראה נקי בחלל. לארון נבחרו ידיות אינטגרליות מינימליסטיות על מנת לשמור על השתלבותו הנעימה בחלל.

בסוויטת ההורים תוכנן קיר מיטה מעוצב. "חברת זדקה ייצרה כמקשה אחת מהבסיס ועד לקיר האחורי את קיר המיטה, והוא משלב תאורת לד היוצאת מראש המיטה, הכל בעבודת סי אן סי וצביעה בגוון נבחר." כך מספרת לנו מעצבת הפנים טלי לוזון.

לסוויטת ההורים תוכנן בנוסף חדר ארונות עוצר נשימה. גם את חדר הארונות תכננו בעיצוב אישי יחד עם המעצבת ללקוחות, והוא עשוי בפורניר בייץ שחור עם תאורת לד פנימית.

הארונות משלבים דלתות ויטרינה עם מסגרת פרופיל שחור וזכוכית כהה, ומגיעים עד לגובה תקרה. החלוקה הפנימית של הארון נעשתה בהתאם לבקשת הלקוחות.

לחדר הרחצה של ההורים תוכנן ארון עשוי מפורניר אלון מולבן, המופרד מהיחידה העשויה שיש, על מנת ליצור מדף פונקציונלי מצד אחד וניתוק עיצובי ייחודי מצד שני.

בחדר ההורים הנוסף, המשמש את ההורים להיות קרובים לשני הבנים הקטנים, תוכנן ראש מיטה עשוי כמקשה אחת, הכולל גב אחורי עם שידות צד מרחפות בעיצוב אישי. ראש המיטה עשוי MDF בגוון ייחודי.

לחדר הרחצה הנוסף, תוכנן עוד ארון אמבטיה העשוי מפורניר אלון מולבן. הארון כולל שתי מגירות ויחידה פתוחה להנחת חפצי נוי, וגם פה ישנה הפרדה מהיחידה העשויה שיש.

במסדרון בקומת הקרקע תוכננו ארונות גדולים, אשר עוצבו כחלק מהקיר יחד עם דלתות קו אפס למראה קלאסי ונקי. לארון נבחרו ידיות חרוטות אינטגרליות הצבועות בגוון שחור להשלמת מראה עיצובי ייחודי.

לחדר המשחקים של הילדים תוכנן ארון בגוון חאקי עם ידיות בגוון ניוד, העשוי MDF בחיתוך CNC. הארון משמש אחסון עבור משחקים וספרים ועוצב בגוונים שהם על זמניים המתאימים לבנים ובנות.

כחלק מהעיצוב הפונקציונלי, תוכנננה במרכז הארון נישה ייחודית, היוצרת מעין פינת ישיבה, מקום לנעילת נעליים, או פינה מעוצבת לשים בה את הדברים בסוף היום.