Our magazin

נגרות כוללת לבית מבית זדקה

אנו גאים להציג בפניכם עוד פרויקט מיוחד ועוצמתי של המעצבת אורלי בקשי, בשיתוף חברת זדקה.
לעיצוב הפרויקט, בחרה המעצבת המוכשרת אורלי בקשי בחברת זדקה לנגרות הבית. המעצבת ציינה בפנינו כי בחרה דווקא בזדקה מתוך הידיעה כי החברה "מעניקה מענה וחשיבה מוקפדת לצרכי לקוחותי".

לפרויקט תוכננו ארונות בגדים בחדרי השינה, ארונות רחצה ויחידת נגרות מרכזית לחלל הסלון.

לחדר השינה תוכננו ארונות בגדים בגווני חול המשתלב עם העיצוב הכללי של החלל. הארונות נבחרו בסגנון פרובנס, מסוגנן ואנין הכולל מסגרות עץ אקליפטוס. לחזיתות הוספו מראות ממוסגרות בפסי שירנים על מנת ליצור מראה חלל רחב ויוקרתי. הארונות חולקו בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות, כך שהסדר הפנימי יתאים בדיוק לצרכיהם.

על מנת ליצור מראה נעים ומרחף בחדרי הרחצה נבחרו ארונות אמבטיה מרחפים המשלבים עץ טבעי ומשטח לבן. החוכמה בחדרי הרחצה הקטנים הינה ליצור חלוקה פנימית מותאמת ומוקפדת, ובכך לנצל כל פיסת חלל לאחסון נכון.

לחדר המגורים המרכזי תוכנן ארון טלוויזיה המשלב גווני חאקי ועץ אקליפטוס. הארון חולק ליחידות אחסון פתוחות וסגורות כאשר היחידה התחתונה נבחרה בגוון חאקי אחיד והיחידה העליונה בעץ אקליפטוס בצבע לבן- וביניהם יחידה פתוחה לנוי. היחידה משמשת כעוגן עיצובי בחלל המרכזי של הבית ומעניקה מראה נעים ויוקרתי לחלל.

בחירה מושכלת של רהיטים, והגדרה נכונה של טקסטורות וחומרים בחלל, יצרו מארג מושלם של רבדים ועומקים, שגרמו לחלל להיראות עשיר ופרסונלי.

צילום: איתי סיקולסקי