Our magazin

נגרות יוקרתית בעיצוב מודרני: פרויקט חדש מבית המעצבת נדין כהן

 לפניכם פרויקט חדש ומרגש – תכנון ועיצוב דירת חמישה חדרים בבניין יוקרה ברמת השרון, עבור זוג בגיל השלישי, האוהבים לארח את המשפחה.

הדירה, הכוללת חמישה חדרים, הוסבה לדירת ארבעה חדשים מרווחת ושופצה מהיסוד לבקשת הלקוחות. במסגרת שיפוץ ועיצוב הבית מחדש, תוכננו מגוון פרטי נגרות בעיצוב ובהתאמה אישית לקו העיצובי החדש של הבית, ולבקשת הדיירים.

צילום: מאור מויאל

בסוויטת ההורים המפנקת המשיכה המעצבת את הקו העיצובי המודרני והחם של הבית. לחדר השינה יצרנו קיר כוח מסרגלי עץ אגוז שקבעו את הטון המזמין של החדר. לבעלי הבית היה חשוב ליצור הרבה מקומות אחסון ולכן נבחרו ארונות MFD היקפיים בחדר, כולל בצידי המיטה, בצבע בתנור לבן מט, על מנת ליצור תחושה של ניקיון, אסתטיקה ומרחב.

יצירת מקומות אחסון רבים בחדר השינה זו אינה משימה קלה. לרוב אנו מוגבלים במקום ורוצים לשמור על נראות נקייה ונעימה. אחד הפתרונות הטובים והנוחים ביותר הם ארונות קיר בגוון נטרלי, בעלי ידיות פתיחה שקועות בדלתות, המאפשרים ליצור מקום אחסון בכל קיר וקיר בחדר. כך אנו יוצרים מראה עדין של קיר לבן ואלגנטי, ובתוכו ניתן לאחסון מגוון רחב של דברים.

חדר האמבטיה של ההורים תוכנן בקו עיצובי מודרני ויוקרתי, על מנת ליצור תחושה מפנקת בסוף היום. בעלי הבית רצו להרגיש כמו בספא של מלון יוקרה ולכן שולבו אריח דמוי שיש, פרזול בפליז וארונות אמבטיה מעץ סנדוויץ' בגון לבן עם חריטה מיוחדת.

גם לחדר הרחצה של האורחים נמשך הקו העיצובי הזה, ולכן נבחרו אותם חומרים. לשירותי האורחים תוכנן ארון רחצה בסגנון שבו עוצב ארון האמבטיה בחדר ההורים, על מנת להמשיך את האווירה הנעימה והחומריות. הארון מחורץ, ועשוי MFD צבוע בתנור בגוון לבן מט. לצד הארון תוכננה נישה באותו הגוון של ארון הרחצה הכוללת שלושה מדפים ובה ניתן להניח בשמים, תמרוקים וכדומה על מנת ליצור נוחות מקסימלית עבור דיירי הבית.

 חדר השירות בפרויקט הינו המשך טבעי של חדר הרחצה של האורחים. לחלל זה נבחרו ארונות בגוון אפור בהיר למראה נקי ויוקרתי. ליחידה תוכננו אחרונות פתיחה גבוהים ומגירות תחתונות בשילוב ידיות זהב, לאחסון מקסימלי ופונקציונליות מתאימה.

 

 "בחרתי בזדקה לביצוע העבודה המורכבת הזו בגלל הדיוק והירידה לפרטים של החברה" מספרת לנו מעצבת הפנים נדין כהן. "יחד עם מעצבי זדקה יצרנו פרטי נגרות ייחודיים ומדויקים לפרויקט וללקוחות".