Our magazin

נגרות מודרנית לזוג צעיר: פרויקט חדש מבית המעצבת מיטל צימבר

לפניכם דירת 4 חדרים, אותה רכש זוג צעיר בתחילת דרכו. הזוג פנה אל המעצבת מיטל צימבר כך שתעצב ותתאים ותעצב את הדירה החדשה כמו שחלמו. לדירה בחרה המעצבת יחד עם הזוג קו מודרני, נקי ואלגנטי, תוך שילוב של חומרים וצבעים חמים, שיתאימו למשפחה הצעירה למשך שנים רבות.

צילום: עידן גור

"אני בוחרת בזדקה כל פעם מחדש וזאת עקב נסיון של שנים רבות. אני מקבלת מענה מדויק בכל תכנון שאני רוצה, נהנת משילוב חומרים חדשני והתוצאה ברמת גימור גבוהה במיוחד" מספרת לנו מעצבת הפנים מיטל צימבר.
"בזדקה ישנם בעלי מקצוע היודעים להגשים למעצבת כל חלום, לזקק פרטים ולהוציא תוכניות מפורטות שגורמות לשקט עד לשלב הייצור".

נתחיל לסקור את חדר השינה של הזוג הצעיר – עיצוב חדר השינה משפיע רבות על איכות השינה ועל תחושת הנוחות והרוגע בחלל. בפרויקט, המטרה הייתה ליצור חלל מרווח, נעים ומזמין, תוך שימוש בפתרונות אחסון חכמים ועיצוב אלגנטי.

האתגר המרכזי היה ליצור פתרון אחסון יעיל בחדר, תוך שמירה על תחושה של מרחב פתוח. במקום חדר ארונות סטנדרטי, בחרה המעצבת ליצור גב מיטה מיוחד המשלב ארונות צד ונישות פתוחותגב המיטה עשוי מעץ בגוון בהיר, ונותן תחושה של חמימות וטבעיות. ארונות הצד משמשים לאחסון בגדים, שמיכות ומצעים, וניתן להשתמש בנישות הפתוחות לאחסון ספרים, תמונות וחפצי נוי.

ארונות

לחדר העבודה של הזוג תוכנן ארון אחסון משולב נישה. הארון משלב בין אחסון סגור ופתוח, ומאפשר מקום נוח לאחסון ספרים, מסמכים וחפצים אחרים, בעוד הנישה נותנת מקום מיוחד להצבת פריטי נוי או עציציםדלפק העבודה מרווח ומאפשר עבודה נוחה לשני אנשים בו זמנית, כאשר החלק המרחף נותן תחושה של קלילות ומודרניותבנוסף, קיימת שידת מגירות בצד אחד המשמשת לאחסון נוסף על פי בקשת הלקוחות.

"חדר העבודה הוא מקום שבו אנו מבלים זמן רב, בין אם לעבודה, לימודים או יצירה. חשוב לעצב אותו בצורה נעימה ופונקציונלית, שתאפשר לנו לעבוד ביעילות ובנוחות." מספרת לנו המעצבת.

אנו בזדקה מתמחים בתכנון ועיצוב פרטי נגרות ייחודיים, אשר ישדרגו את החלל בבית שלכם. אנו מזמינים אתכם, אדריכלים ומעצבים, להגיע אלינו עם לקוחותיכם ולעצב את פרטי הנגרות בהתאמה מושלמת לפרויקט.