Our magazin

נוחות, נגישות ועיצוב ייחודי: פרויקט חדש מבית המעצבת אפרת דביר

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת אפרת דביר, שתוכנן ועוצב עבור זוג בגיל השלישי. לאחר שהילדים עזבו את הבית החליט הזוג להגשים לעצמו את החלומות ולעצב את הבית שתמיד חלמו עליו. למעצבת ולזוג היה חשוב לתת דגש על העיצוב, הפרקטיקה והנגישות כאחד בכל חללי הבית ולכן נבחר קו עיצובי מודרני ופונקציונלי, הנבחר מתוך חשיבה מעמיקה עם הלקוחות שחיפשו עיצוב מודרני ועכשווי. הגוונים שנבחרו לפרויקט משרים אווירה רומנטית המזכירה חופשה יוקרתית בריזורט קסום שאי אפשר לצאת ממנו.

צילום: אבי קבאלו

בחדר הרחצה הגדול, הנמצא בסוויטה של הזוג, תכננו יחד עם המעצבת אפרת דביר ארון אמבטיה העשוי פורניר אלון טבעי, ומשלב טקסטורת חירוצים דקים לכל אורכו. האלון הטבעי משתלב בצורה הרמונית עם צבעי הבטון והזהב ויוצר מראה שלם ונעים.

מעבר לארון אמבטיה מיוחד ומעוצב, זוג הדיירים בפרויקט רצה להתפנק בחדר ארונות מיוחד, מרשים ופונקציונלי. לכן, יחד עם מעצבת הפרויקט אפרת דביר תכננו עבור הלקוח חדר ארונות בגמר צבע בתנור, בגוון ניטרלי בהיר המשלב חירוצים, ומעניק מראה יוקרתי, קליל ונעים. במרכז החלל תוכננה שידת מגירות שנועדה בעיקר לאקססוריז ואחסון. חלקה העליון מורכב מזכוכית שקופה המיועדת להצגת התכשיטים המיוחדים של בעלת הבית בעוד החלק התחתון משלב מגירות אחסון, ומשרת את הלקוחות מבחינה פונקציונאלית.

לחדר הרחצה הנוסף בפרויקט תוכנן ארון אמבטיה ייחודי בגמר צבע אדמדם וחירוצים עדינים וארון מכיל אחסון סגור ומדפים פתוחים ליצירת נוחות ופונקציונליות. הצבע המיוחד של הרהיט נבחר מתוך כוונה לשלב בו את גוון האדמה אשר מופיע בטקסטורת האריח ולהדגיש את ההרמוניה והחיבור בין האריח לצבע המשתקף ממנו. הפירזול, האריחים והצבע המרשים של ארון חדר הרחצה משתלבים כאחד ויוצרים הרמוניה בחלל.

אנו מזמינים אתכם, אדריכלים ומעצבים, להגיע אלינו יחד עם לקוחותיכם ולעצב את פרטי הנגרות בהתאמה מושלמת לפרויקט ולהגשים להם את כל החלומות.