Our magazin

ניצול מושלם של החלל: קיר כוח בפרויקט חדש

פרויקט חדש ומיוחד לו תכננו קיר כוח ייחודי ופונקציונלי יחד עם מעצבת הפנים אינה שוורץ.
ללקוח ולמעצבת היה חשוב ליצור מחלל הסלון מקום ישיבה נעים בו המשפחה יכולה לשבת ולבלות יחד. לכן, החלל עוצב בסגנון מודרני ומזמין, ובמרכזו שולב קיר כוח פונקציונלי ומרשים הנמשך מקצה אחד לשני של החלל. מצד אחד קיר הכוח תוחם בצורה נקייה ואלגנטית את החלל ומצד שני מהווה פתרון נוח ופונקציונלי לאחסון. בצורה ייחודית שלא רואים בכל בית, קיר הכוח מדלג על פתח הכניסה לחלל וממשיך גם לכיוון פינת הישיבה והאוכל
.

צילום: עידן גור

קיר הכוח שלפניכם משלב מקומות אחסון נסתרים, נישה ייעודית לטלוויזיה ומדפים פתוחים לחפצי נוי, בהתאמה אישית לרצון הלקוח ולמעצבת הפרויקט. מעבר לסוגי האחסון השונים שיש בפריט הנגרות, קיר הכוח משלב חומרי גלם שונים: פנים פריט הנגרות עשוי מסנדוויץ' בגוון גרפיט והגימור החיצוני נבחר מפורמייקה בגוון אבן. המזנון ששולב בקיר נבחר מחומר אחר, פורמייקה עץ אגוז, המכניסה מראה טבעי ונעים לקיר המודרני. כך למעשה הסלון הצפוף הופך חלל מרכזי מעוצב, גדול ומפנק.

קיר כוח בדרך כלל ייראה שונה משאר הקירות בחלל ולכן הוא מוסיף צבע ומרקם נוספים שלא היו קיימים בלעדיו. קיר כוח לא דורש הרבה תחזוקה, קל לנקות אותו, אפשר להשתמש בו בתור מקום אחסון נוסף, ובנוסף ישנן המון דרכים לעצב את קיר הכוח על מנת להפוך את החלל למיוחד ושימושי עבור הלקוחות.

קיר כוח ניתן לתכנן לא רק לחלל הסלון אלא כמעט לכל חדר בבית: למטבח, חדר השינה, חדר העבודה ואף לחדר הילדים. אנו מזמינים אתכם להגיע יחד עם הלקוחות אלינו לעצב בהתאמה אישית את קיר הכוח שיהפוך כל חלל לייחודי ומרשים, ובעיקר פונקציונלי.