Our magazin

עולם של אפשרויות: מדוע כדאי לבחור בארונות מעוצבים בהתאמה אישית?

ארונות הם חלק בלתי נפרד מכל בית, ומשמשים לאחסון מגוון רחב של חפצים: החל מבגדים ונעליים ועד ספרים וחפצי נוי. כיום ארונות הם לא רק פריט נגרות פונקציונלי, הם יכולים להיות גם פריט עיצובי מרשים המשדרג את חלל הבית. כיום, יותר ויותר מעצבים ולקוחות בוחרים בארונות מעוצבים בהתאמה אישית, המאפשרים להם ליצור פתרונות אחסון ייחודיים המותאמים לצרכי הלקוחות ולחללים ספציפיים.

 ארונות פתיחה הם האופציה הקלאסית והמסורתית ביותר. הם פשוטים לתפעול ונגישים, וניתן להתאים אותם לכל סגנון עיצובי. ארונות פתיחה יכולים להיות עשויים ממגוון סוגים של עץ, הכוללים חירוצים, חריטת לייזר, או צביעה בתנור. בארונות אלו ניתן לשלב אחסון נסתר, מדפים פתוחים, תאורה  נסתרת, ידיות אינטגרליות או חיצונים במגוון עיצובים. ארונות הפתיחה יכולים להיות מתוכננים כמעט בכל גודל וצורה שמתבקשים, על מנת להתאימם בצורה מושלמת לחלל.

אחד היתרונות הבולטים בתכנון ארון פתיחה בעיצוב אישי היא היכולת לבחור כל פרט ופרט בו, החל ממספר המגירות, גובהן ועומקן, מתקן לנעליים, מדפים, גובה התלייה ומה לא.

מנגד יש לנו ארונות הזזה, שחזרו אלינו ובגדול בשנים האחרונות. ארונות הזזה הם פתרון יעיל במיוחד לחללים קטנים, שכן הם אינם דורשים מקום פתיחה, וכך חוסרים במקום בחלל. הם מאפשרים ניצול מקסימלי של שטח האחסון, וניתן לעצב אותם עם דלתות חלקות או בעלות מראה, המעניקות תחושה של מרחב גדול יותר. בארונות הזזה תוכלו אפילו לשלב טלוויזיה אינטגרלית בדלתות הארון כך שהפונקציונליות שלהם תופסת עוד תפנית מיוחדת.

ארונות קו אפס הם האופציה המודרנית והיוקרתית ביותר. הם מותקנים לאורך כל קיר החדר, ויוצרים מראה חלק, אחיד ומרשים. ארונות קו אפס יכולים להיות מוארים בתאורה נסתרת, המעניקה להם מראה יוקרתי עוד יותר, והם פתרון נהדר לחללים קטנים או חללים עם תקרה נמוכה. ארונות קו אפס יכולים להיות מעוצבים במגוון סגנונות וגימורים, וניתן לשלב בהם אלמנטים עיצוביים מגוונים.

אם כך, מדוע כדאי לעצב ארונות בהתאמה אישית?

יתרון ראשון הוא שניתן להתאים את הארונות לכל צורך ולכל חלל, תוך התחשבות בגודל, בסגנון העיצובי ובפונקציונליות. בנוסף, ניתן לתכנן את הארונות בצורה יעילה, תוך ניצול מקסימלי של שטח האחסון, ולבחור חומרים, צבעים ועיצובים ייחודיים, שיהפכו את הארונות לפריט עיצובי מרשים.

ארונות מעוצבים בהתאמה אישית הם פתרון נהדר עבור כל מי שרוצה ליצור חלל אחסון פונקציונלי, מעוצב ומותאם לצרכים האישיים שלו. בזדקה תוכלו לעצב ארון בעיצוב אישי עד לפרטיו הקטנים ביותר- מגוונים קלאסיים ונקיים ועד גוונים צבעוניים ונועזים, בגימור עץ או בחיפוי מראה, בשילוב נישה ייעודית לטלוויזיה או מדפים פתוחים, ובכל גודל וסגנון שתרצו.