Our magazin

עיצוב, אמנות ומוזיקה הצצה לדירת יוקרה בתל אביב

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ויפיפייה מבית המעצבת גלית דיין רביב. הפרויקט הינו עיצוב דירת יוקרה בתל אביב, עבור זוג חובב אומנות ומוזיקה. הגבר פסנתרן מוכשר, והאישה אמנית – שניהם אספני אמנות בעלי גלריה בתל אביב.

הפרויקט מאופיין בקו עיצובי מודרני – מונוכרומטי המשמש כרקע ליצירות האמנות הרבות אשר שולבו בעיצוב הבית. בתכנון ובעיצוב המעצבת שמה דגש רב על מקומות אחסון, נוחות ועיצוב מזמין.

בתכנון הפרויקט, כל קירות הבית הוסרו והחציצה בין חדר השינה לחלל המרכזי נעשתה באמצעות קיר כוח דו צדדי, המהווה את מרכז החלל. מלבד קיר זה, תכננה המעצבת יחד עם חברת זדקה מגוון פרטי נגרות- החל מארונות אחסון, פריט נגרות בהתאמה אישית לחדר השינה, ועד לארונות בחדר הרחצה.

 הקיר האקוסטי שתוכנן לחלל הסלון תוכנן כקיר דו צדדי. זהו קיר נגרות שחור, העשוי פסי עץ.

מצד אחד, הקיר הינו קיר מדיה שבו הוטמעו הטלוויזיה והפסנתר. בנוסף שילבה המעצבת בקיר הכוח גם קמין, מדפים פתוחים היוצרים מעין ספרייה עם תאורה נסתרת לפרטי נוי ומקומות אחסון נסתרים רבים. הארונות עשויים מעץ צבוע, והם מחורצים במקצבים החוזרים על עצמם.

הקיר ממשיך לכיוון המסדרון, ובחלקו הנוסף הוטמעו מכונת הכביסה ודלת הכניסה לשרותי האורחים. הדלתות אשר נבחרו הן דלתות מראה המעצימות את החלל ונותנות נפח נוסף ליצירות האמנות.

צידו השני של הקיר האקוסטי הינו הקיר של חדר השינה. בקיר זה הוטמעה הטלוויזיה אל מול המיטה. בנוסף, סביב המיטה תוכנן פריט נגרות ייחודי, ארון בגדים אשר חלקו העליון ארון, וחלקו התחתון מגירות.

במקום שידות צד אותן אנו רגילים לראות בצד המיטה, תכננה המעצבת מגירה נשלפת המשמשת כשידת צד.

ביחידת הנגרות הזו שילבה המעצבת תאורה סמויה ומראה, אשר מעצימים את הארון ומוסיפים לו ייחודיות.

הקו העיצובי של הבית הינו עיצוב מודרני מונוכרומטי, המבוסס על פלטת צבעים של שחור ולבן, ומשמש כרקע ליצירות האמנות. תכנון הדירה בסגנון מודרני נקי וחם, נותן רקע ליצירות האמנות  ומעניק תחושה של בית. 

לחדר הרחצה בפרויקט זה תוכנן ארון מעץ מושחר עם נישה פתוחה מעץ אגוז, הממשיך את הקו העיצובי של הבית כולו.

לממ"ד תוכנן ארון גבוה הנועד ליצור מקומות אחסון נוספים עבור דיירי הבית. מתחת לארון יש תאורה המאירה על המדף המכיל אביזרים לנוי.

שאלנו את מעצבת הפנים גלית דיין רביב, מדוע היא בחרה לעבוד עם חברת זדקה. כך היא ענתה לנו: "באמצעות היכולות של זדקה והחומרים הייחודיים של החברה, יצרנו מרחב נקי ופונקציונלי המהווה רקע ליצירות האמנות הרבות בבית."