Our magazin

מודרני, נוח ופונקציונלי: עיצוב דירה לרווק תל אביבי

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת מיטל כהן אהרון. זהו פרויקט המתאפיין בקו עיצובי מודרני, נוח ופונקציונלי. הפרויקט, עיצוב ותכנון של דירת חמישה חדרים בגודל 120 מ"ר ברחוב רוטשילד המרכזי בת"א, עבור רווק תל אביבי צעיר.

"בפרויקט זה עמדה מולנו משימה אחת ברורה – הטמעת חווית ה"רווק התל-אביבי" בכל חלל וחלל בבית, על ידי עיצוב של דירת רווקים שלא יודעת גבולות. במהלך בפגישה הראשונה ביססנו את הקווים המנחים: הלקוח ביקש בדירה בעלת עיצוב "גברי", נוח ופונקציונלי שכיף לחזור אליה בסוף יום העבודה. לאחר זיקוק רצונות וצרכי הלקוח, למדנו שעבורו, בית מסוג זה משמעו נכס עם מאפיינים טכנולוגיים בעיצוב מודרני-חדשני, ואף הושם דגש על הכנת תשתיות לרכיבי שמע ומולטימדיה שונים ושילובם בחלל באופן אורגני." מספרת לנו המעצבת מיטל כהן אהרון.

לפרויקט תוכננו מספר פרטי נגרות בהתאמה אישית ללקוח.

בחלל הסלון תוכננה ספרייה מרהיבה, המשלבת בתוכה קמין יפיפיה, מקומות אחסון נסתרים, נישה לטלוויזיה עם פתרון למערכות שמע מתקדמות ומדפים פתוחים לחפצי נוי. הספרייה עוצבה בקו נקי עם נגיעות חמות של עץ, בשילוב פורניר עץ.

ספרייה זו הינה פריט הנגרות הדומיננטי בחלל הסלון, ומלבד היותה נקודת הכוח בחלל, היא מאפשרת ללקוח את הפונקציונליות והנוחות שהיו כל כך חשובים לו.

המעצבת מיטל כהן אהרון מספרת כי במהלך העיצוב הקפידה על הבחירה והמיקום של התאורה, הריהוט, הפרקטים, הקרמיקות ומיני הפריטים בחדרים השונים, בהתאם לחזון הלקוח ולשיקולים אקוסטיים, ויזואליים ופונקציונליים- שיחד יוצרים בית אחיד בעל מראה אחיד."

בחדר השינה תוכנן פריט נגרות נוסף, קיר כוח המשלב גם הוא נישה לטלוויזיה ומערכות שמע, מקומות אחסון ומדפים פתוחים עבור פרטי נוי.

לקיר הכוח בחדר השינה בחרה המעצבת להשתמש בפורמאיקה דמוי בטון בשילוב נישות מפורניר עץ כהה, על מנת ליצור את העיצוב הדרמטי והגברי.

חדר השינה מציג נוף אורבני מרהיב לכיוון הים, לכן חדר האמבטיה המפנק (אמבטיה פריסטנדינג) עוצב ללא מחיצות כך שניתן יהיה להשקיף לים הכחול בסוף יום העבודה ולהירגע בניחותא. לחדר האמבטיה עוצב ארון אמבטיה, גם הוא בעיצוב אישי ובהתאמה מיוחדת ללקוח.