Our magazin

עיצוב וסדר במשרד- איך עושים את זה נכון?

במשרדי חברת התרופות באייר ישראל לא תמצאו קלסרים פזורים, ארגזים ומארזים במעברים וגם לא תיקי עובדים על הריצפה.

קסם? לא

התשובה פשוטה- אחסון.

עיצוב: שרית בלחסן | צילום: ליאור טייטלר

חברת באייר ישראל הרחיבה את משרדיה וביקשה לגדול ולהוסיף עוד חללים ולעצבם ברוח המותג. לצד עיצוב ואסתטיקה מהודקת עלתה הדרישה ליצור חללים פונקציונלים לעבודה משרדית שוטפת אך גם לשלב מתחמי עבודה אלטרנטיבים שיאפשרו דינמיקה מגוונת. 

כך נוצרו תחת קורת גג אחת שלל חדרי עבודה וחדרי ישיבות מבלי לוותר גם על הכוכב הבלתי מעורער של המשרדים – ה"אופן ספייס" המייצר לצד שולחנות עבודה גם פינות שקטות של איזורים המאפשרים סיעור מוחות וישיבת צוות מצומצמת ולא פורמלית השוברת את דפוס חדר הישיבות הקלאסי.

אסתטיקה מוקפדת ושמירה מדוייקת על צבעי הלוגו של באייר הנחו את קו העיצוב, אך הדגש הארי היה על מקומות אחסון לשמירה על הסדר, שימנעו מראה מרושל של חפצים אישיים המשתלטים די מהר ויוצרים קאוס בכל חלל משרדי. לשם כך עוצבו לוקרים צבעוניים לשמירת חפצים ותיקים של כל עובד, ושלל ארונות קיר לאורך מסדרונות החברה.

קיר עם נישות מגבס בכניסה למשרד, אשר שימש כקיר כח לתצוגת תרופות פינה את מקומו לטובת ארון קיר לבן המכיל נישה אסתטית ומוארת בה מוצגים לראווה מגוון מותגי החברה, תוך ניצול מקסימלי של ייתר החלל לטובת מקומות אחסון מוסתרים. מולו עוצב דלפק קבלה בקוים ישרים ונקיים בגימור פורניר אלון מבוקע בשילוב קוביה לבנה שיוצרת תחכום ועניין.

במסדרון הראשי, מול 2 כורסאות המזמינות עוברים לעצור לשיחת מסדרון, הוצבה סיפרייה גדולה ומעוצבת, בה הונחו שלל פסלוני החברה, תעודות הוקרה לצד חפצי אמנות ונוי.

גם חדרי הישיבות תוכננו בקפידה תוך חשיבה אסתטית ופונקציונלית כאחד וצויידו בשידות איחסון לאורך הקיר ובשולחנות חכמים בהם שתולים מתחת לפני השטח כל המערכות והכבילה הדרושים לקיום ישיבות חכמות ואינטראקטיביות.