Our magazin

מודרני, חמים וצבעוני: פרויקט חדש מבית המעצבת ענבל צלקה

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת ענבל צלקה, בו עוצב בית פרטי ברחובות, עבור זוג עם ארבעה ילדים. הקו העיצובי הנבחר עבור הבית הינו מודרני, חמים וצבעוני, תוך חשיבה רבה וירידה לפרטים הקטנים.

צילום: נדב פקט

"זו לא הפעם הראשונה שאני בוחרת לעבוד עם זדקה." מספרת לנו מעצבת הפנים ענבל צלקה. "העיצוב, הגימור, החומרים, והשירות המעולה הם הבסיס לבחירה שלי. כל הנגרות בפרויקט מיוחד זה נעשתה עם מחשבה רבה, על מנת ליצור פרטי נגרות ייחודיים המתאימים לצרכי הדיירים."

לחלל הסלון תוכנן קיר טלוויזיה מחופה עץ, המתחבר לחלל החיצוני של הבית, ומתכתב עם המדרגות שתוכננו בתוך הבית. חיפוי העץ יוצר תחושה של אינטימיות וחמימות לחלל הסלון הגדול. אחת הדרכים המעניקות לנו עיצוב עמיד לאורך שנים וייחודיות רבה היא שימוש בעץ, ובפרט בחיפויי עץ. את חיפוי העץ ניתן לשלב כמעט בכל חלל בבית, המעניק מראה חם ונעים אך שומר על עוצמה וייחודיות. 

אחת הסיבות לכך שחיפוי עץ מאוד פופלרי, מצויה בעובדה שהוא חומר עמיד ועל זמני מבחינה עיצובית, המשדר יוקרה ואיכות. העץ משתלב עם מגוון סגנונות עיצוב – החל מסגנון מודרני ועד סגנון כפרי.

לחדרי השינה של הילדים תוכננו ארונות קיר קלאסיים ונקיים. הארונות כוללים נישה פתוחה עבור חפצי נוי / צעצועים / חפצים אישיים.
ארון הקיר הינו הרהיט הדומיננטי בחלל, והנישה יוצרת מראה מיוחד ושונה מארון בגדים קלאסי, ובנוסף מעניקה לו פונקציונליות עבור הילדים.

אנו בזדקה מתמחים בתכנון ועיצוב פרטי נגרות בהתאמה אישית לפי הטעם האישי והצרכים שלכם.
אנו מתכננים את פרטי הנגרות בחוכמה על מנת שישתלבו בקו העיצובי של הבית שלכם, ובעולם המודרני בו אנו חיים.
אנו מאמינים כי פרטי הנגרות יכולים ללוות את לקוחותיכם לאורך זמן רב ומזמינים אתכם לחוויית עיצוב משותף באולם התצוגה שלנו: בן ציון גליס 51, פתח תקווה.