Our magazin

פנטהאוז מודרני: נגרות ייחודית בהתאמה אישית

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט חדש ומרשים מבית מון אדריכלים. הפנטהאוז, הממוקם בשוהם, תוכנן ועוצב בסגנון מודרני ומוקפד עבור דיירי הפרויקט.

עיצוב: מון אדריכלים | צילום: אלעד גונן

שאלנו את אדריכלי הפרויקט, ירון ויצחק, מדוע בחרו להגיע אלינו לתכנון פרטי הנגרות בפרויקט:
"הגענו לזדקה מתוך היכרות מוקדמת ועבודה משותפת. בפגישתנו הראשונה הגענו עם תכניות מפורטות, הדמיות וגוונים מאופיינים לצורך הצעת מחיר. הלקוחות מאוד אהבו את התכנון והסגנון כמו כן גם המחיר עמד בציפיות. לאחר הפגישה עברנו לסגירת החומרים אל מול הפלטה המוצעת בזדקה, ןבשילוב השירות האדיב של ירון, נוצרה אווירה מושלמת לרכישה נעימה. לאחר ההזמנה ההתקנות נעשו במקצועיות ובסבלנות ע"י מספר צוותים של זדקה. במהלך ההתקנה המתקינים קיבלו את כל ההערות בצורה מקצועית ולא הלכו עד לשביעות רצונם של הלקוחות ושלנו. התוצאה שהתקבלה היא לקוחות מרוצים ותמונות המעבירות את השלמות של הביצוע אל מול התכנון שבוצע בקפידה."

לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות מיוחדים ומעוצבים הכוללים חדר ארונות, ארונות אמבטיה, יחידת נגרות מרכזית לסלון, ספריה ועוד. כל פרטי הנגרות עוצבו בסגנון מודרני ודרמטי, בדיוק כמו שאר הריהוט בבית, ובכך יוצרים המשכיות עיצובית ודומיננטיות ייחודית.
לחלל המרכזי תוכנן קיר כוח עוצמתי בגוון בהיר בשילוב עץ. היחידה כוללת נישה לטלויזיה ויחידות אחסון נסתרות. בסמוך לקיר הכוח תוכננה ספריה גדולה ומדוקקת עליה מונחים מגוון עצום של ספרים ופרטי נוי. הספריה נבחרה בגוון שחור בשילוב עץ, בחלוקה א-סימטרית, דבר המעניק ייחודיות ומגוון רחב בחלל.

לחדר השינה תוכנן חדר ארונות דרמטי, בגוונים שחורים וחלוקה בהתאמה אישית. הכניסה לחדר הארונות נסגרה בדלתות זכוכית מדוקקות, המעניקות המשכיות בין החללים.