Our magazin

פרטי נגרות בסגנון מודרני חם: פרויקט חדש מבית המעצבת מזל גלבוע

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת מזל גלבוע: עיצוב דירת דופלקס במרכז הארץ, עבור זוג וארבעת ילדיו.

"הדירה הינה דירת קבלן, שבנייתה ארכה למעלה משלוש שנים" מספר לנו מעצבת הפרויקט. "לכן, היה מאתגר במיוחד לעצב את הבית עקב שינויים בצרכים וברצונות של המשפחה". הקו העיצובי הנבחר לבית הוא קו עיצובי מודרני, נקי וחם, תוך שימוש בחומרים טבעיים, כגון עץ, מתכת ואבן.

צילום: עמרי חת

לפרויקט תוכננו מספר פרטי נגרות, אשר הותאמו לקו העיצובי של הבית, ולצרכיהם של הדיירים. לחלל הסלון תוכנן קיר כוח עוצר נשימה. קיר הכוח מהווה את האלמנט הדומיננטי בחלל הסלון, והוא כולל נישה לטלוויזיה, ארונות אחסון, ומשלב בתוכו גם מדף פתוח לדקורציה ופרטי נוי. קיר הכוח מסתיר בצורה אסתטית את המזגן ואת מערכת המיזוג.
הבחירה בעץ לקיר הכוח ובשילוב הצבע הלבן, הצבע השחור והעץ הטבעי יצרה הרמוניה מושלמת עם כלל הריהוט בסלון. "ברגע שרציתי לייצר ולתכנן רהיט שיהיה גם עיצובי וגם פונקציונלי, ידעתי כי "זדקה" הם הכתובת המושלמת לכך", מספרת לנו המעצבת מזל גלבוע.

לחדר השינה של ההורים תוכנן ארון בגדים, אשר יוצר בעיצוב ובהתאמה אישית עבור החלל הנתון. חדר ההורים לא גדול, ועם זאת ההורים ביקשו שיהיו מקומות אחסון רבים, והארון תוכנן לפרטי פרטים, על מנת לנצל בצורה מיטבית את החלל. הארון נבחר בצבע בהיר, על מנת לא לייצר עומס בחדר השינה, וליצור מראה נעים ורגוע. הידיות שנבחרו הינן ידיות אינטגרליות מיוחדות, הממשיכות את המראה האלגנטי של הארון כולו .

ליחידת ההורים תוכננו בנוסף שידות לצד המיטה. השידות נבחרו בצבע עץ בשילוב עם חזית צבועה בצבע בתנור, על מנת להמשיך את הקו העיצובי הנקי והאלגנטי של הבית כולו.

לחדר האמבטיה של ההורים בפרויקט זה, תוכנן ארון אמבטיה מעץ, הכולל חזיתות של סרגלים ורטיקליים. הארון מורכב משתי מגירות המכילות מקום אחסון עבור החפצים של ההורים, והוא משווה את המראה המודרני הייחודי שרצתה המעצבת ליצור.

בחדר הרחצה של הילדים נתקלה המעצבת בבעיה. החלל היה צר, והיה צורך להסתיר את העמודים בו. לכן, תוכנן ארון בצורה א-סימטרית, כך שהמעבר יהיה נוח, וגם יהיה מקום לכיור. התכנון של רהיט נגרות זה היה מאתגר, אך הארון שתוכנן לחלל מתאים בצורה מושלמת למיקומו.

"הבחירה בחברת זדקה לנגרות הכללית של הבית תמיד מוצלחת. החומרים, הגוונים, העיצוב, האיכות וכן השמה של כל בקשה ופתרון אתגרים הקיימים בשטח" כך מספרת לנו מעצבת הפנים מזל גלבוע.

 שאלנו את המעצבת מזל גלבוע, מדוע היא בחרה בזדקה לתכנון פרטי הנגרות בפרויקט שלה: "זדקה בהחלט נותנת את המענה המדויק בתכנון, בעיצוב, ובפונקציונליות של הרהיט, כך שגם ייראה מעוצב ועכשווי וגם שימושי. הפרזול, החומרים, והאבזור המיוחד של זדקה באים לידי ביטוי בשימוש היום יומי ובתחזוקת הבית."