Our magazin

כאשר מילאנו ופריז נפגשות: פרויקט חדש מבית המעצבת אלינור בלומברג

מוכנים להתרגש? פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת אלינור בלומברג. הסגנון העיצובי שנבחר לפנטהאוז משדר אלגנטיות ויוקרה אירופאית, ונע בין מודרני לבין עיצוב קלאסי, תוך שילוב מוטיבים מהערים מילאנו ופריז. העיצוב הותאם לדיירי הבית, שהם שוחרי תרבות אשר מרבים לטייל בעולם וביקשו להביא עימם פיסה מהעולם אליהם הביתה. סגנון עיצובי זה בא לידי ביטוי בכל בחירה בבית: החל מהריצוף, חיפוי הקירות ועד פרטי הנגרות.

צילום: אלעד גונן

לסוויטת ההורים תוכנן ארון ייחודי בעיצוב ובהתאמה אישית. הארון עוצב בגוון פורמייקה שחור איכותי, על מנת ליצור מראה יוקרתי ואלגנטי.
לארון ארבע דלתות זכוכית מושחרת עם מנגנון הזזה המחובר לתקרה באמצעות הכנה מיוחדת של מסילות. דלתות הארון הינן מיוחדות ואלגנטיות, בתכנון  walk-in closet, אשר אינן מקטינות את החלל ומהוות המשך ויזואלי לכל המתרחש בחדר השינה. 

הארון כולל שתי מגירות עם חלוקה מיוחדת עבור אוסף שעונים ייחודי של הלקוח, ואביזר נשלף של קרש גיהוץ החוזר למקומו בקלות ובנוחות.

שאלנו את מעצבת הפנים אלינור בלומברג, מדוע היא בחרה לעבוד דווקא עם זדקה? "השליחות שלי היא לקרוא את הלקוח כמו ספר פתוח, להבין בדיוק מה מרגש אותו, מה משדרג את חייו ומה הופך אותם לטובים יותר, נוחים יותר ולהגשים את חלומותיו אחד לאחד. חיפשתי ספק שיודע לספק עבורי את היוקרה המתבקשת, ללא פשרות, חומרים וגימורים מעולים שמצופים מפנטהאוז ברמת גימור שכזו."