Our magazin

פרקטיקה זה שם המשחק: פרויקט חדש מבית המעצבת עדי ברגמן אראל

כיצד מעצבים את דירת החלומות לגיל השלישי? בדיוק כך. אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש וייחודי מבית המעצבת עדי אראל. הפרויקט הינו עיצוב דירת שלושה חדרים, עבור אישה בשנות ה-60 לחייה שרצתה עיצוב מודרני וקליל, תוך שמירה על סדר ויצירת מקומות אחסון פרקטיים ויצירתיים. פלטת הצבעים בעיצוב הבית התבססה על הצבעים שחור, לבן ואפור, ובנוסף, בחרה המעצבת לשלב נגיעות של הצבע באמצעות שימוש בעץ אגוז. שילוב זה יוצר מראה אלגנטי ויוקרתי בעיצוב הבית. לפרויקט תוכננו מגוון פרטי נגרות בהתאמה אישית, החל משידת טלוויזיה, ארון רחצה, ארון כביסה ועוד.

צילום: עמית גושר

לחלל הסלון תוכננה שידת טלוויזיה מרחפת, ולצידה חיפוי קיר. "מכיוון שהריצוף של הבית בהיר וגם הרקע לקיר הטלוויזיה, בחרתי ליצור דרמה בחלל באמצעות המזנון" מספרת לנו מעצבת הפנים עדי ברגמן אראל. המזנון עוצב במראה נקי ואלגנטי, וחיפוי הקיר נעשה באמצעות עץ אגוז מחורץ, אשר מעניק גובה ומראה יוקרתי לחלל.

לחלל המסדרון יצרנו יחידת נגרות מעניינת ומיוחדת, הכוללת מדפים פתוחים ואחסון נסתר. יחידת הנגרות עוצבה גם היא בצבע שחור עם נגיעות עץ אגוז, והיא ממשיכה את הקו העיצובי של הבית כולו.

"האתגר בתכנון הארון למסדרון היה בכך שהיינו מוגבלים עם רוחב היחידה" מספרת לנו מעצבת הפנים עדי ברגמן אראל. "עם תכנון נכון הצלחנו להגיע לחלוקה הנכונה של אחסון נסתר ומדפים פתוחים עבור פרטי נוי, אשר מאפשרים להכניס נגיעות צבע בחלל".

לחדר הרחצה תכננה המעצבת ארון אמבטיה רחב ומפנק, הכולל מגירות לאחסון נסתר, ומדף פתוח עבור פרטי נוי. ארון הרחצה עוצב בפורניר אגוז, חומר עמיד לטווח ארוך עם מראה יוקרתי וקלאסי, בשילוב עם שלייף בגוון פודרה, אשר מתאים לתא הפתוח בחלקו התחתון של הארון.

בארון שתוכנן לחדר הכביסה הושקעה מחשבה רבה: ארון זה מכיל חומרי ניקוי, סל כביסה, ודייסון, ולכן כל סנטימטר בתכנון היה חשוב. הבחירה לצבעו של הארון הייתה בצבע פודרה עדין, אשר משתלב בצורה הרמונית עם הרצפה הכהה. לחזית הארון בחרנו חירוץ וידיות אינטגרליות, אשר יוצרות עניין וייחוד לארון.

בארון שתוכנן לחדר הממ"ד שולב שולחן עבודה קטן. הארון תוכנן כארון בגדים, הכולל בתוכו ארון נעליים ו…מקום למקפיא! לחדר הממ"ד לא מגיע הרבה אור, ולכן היה חשוב למעצבת לבחור צבע בהיר לארון, וגם כאן הארון נבחר בצבע פודרה.

מעצבת הפנים עדי ברגמן אראל מספרת לנו: "בחרתי לעבוד עם זדקה קודם כל בגלל השירות, יוסי היועץ שלנו היה עם המון יידע וסבלנות. השם זדקה מוכר בתעשייה כבר עשרות שנים וידענו שיש אבא ואמא למוצרים".