Our magazin

קלאס, עם מאמץ: פרויקט מיוחד מבית המעצבת יפעת אנג'ל

חסר לכם מקומות אחסון בפרויקט החדש שאתם מתכננים? מתלבטים כיצד משלבים פרטי נגרות שהם גם יפים וגם פונקציונליים בחללי הפרויקט? יש לנו רעיונות מעולים עבורכם! 

אנו גאים להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מבית המעצבת יפעת אנג'ל. הפרויקט הינו עיצוב ותכנון בית באזור השרון עבור זוג עם ארבעה ילדים וכלבה, כאשר הקו העיצובי הוא עיצוב מודרני נוח ומזמין. עיקר הדגש היה ביצירת מקומות אחסון רבים עבור משפחה בת שש נפשות, ולכן נדרשה יצירתיות רבה בתכנון פרטי הנגרות לפרויקט זה.

צילום: גדעון לוין

בשנים האחרונות אנו רואים כי שילוב קיר כוח בעיצוב הבית הפך למגמה רווחת. קיר הכוח יכול להיות בכל מקום בבית – בסלון, במטבח, ואפילו בחדר השינה, אך לרוב אנו רואים אותו בחלל המרכזי בבית- הסלון.

קיר הכוח מהווה נקודת עניין במרחב. הוא שובר השגרה הרשמי בחלל, ויכול לבטא טעם אישי או סגנון עיצובי בבית. בנוסף, קיר הכוח הינו רהיט דומיננטי בחלל אשר יעניק פונקציונליות, מראה מיוחד ויכניס נקודת אור בעיצוב הבית. בפרויקט זה, דיירי הבית ביקשו מקומות אחסון רבים, ולכן קיר הכוח תוכנן כך שיוכל להכיל את רכושם של הדיירים.

קיר כוח אשר תוכנן בפרויקט כולל בתוכו נישה ייעודית לטלוויזיה, ומקומות אחסון נסתרים רבים. בניצב לקיר הכוח, תוכננה ספרייה בצבע שחור דרמטי, בשילוב עם עץ. הספרייה הכהה יוצרת קונטרסט לקיר הכוח הבהיר, ובכך נוצר עניין בחלל הסלון.

לקיר הכוח נבחר עץ צבוע בתנור בצבע שחור. על מנת ליצור טוויסט עיצובי בפריט הנגרות, בחרה המעצבת להעשיר את פריט הנגרות עם טקסטורה של פסים בכיוונים שונים.  קיר הכוח משלב בחלקו העליון עץ צבוע בתנור בצבע לבן היוצר קונטרסט עם חלקו התחתון של קיר הכוח.

לסוויטת ההורים בפרויקט תוכננה יחידת ארונות, המהווה כניסה לחדר הרחצה. יחידת הארונות מכילה דלת, שכאשר היא סגורה, מתקבל מראה של יחידת ארונות שלמה ומעוצבת מקיר לקיר, מבלי שיחשבו שמאחור קיים חדר רחצה מפנק. בכך, נוצר מראה רציף ונקי בחלל התורם לתחושת השקט והשלווה שרתה המעצבת להעניק לדיירים.

 מעצבת הפנים יפעת אנג'ל מספרת לנו: "אני אוהבת לעבוד עם זדקה נגרות לכל הבית– התכנון שלי הביצוע שלהם. יחד עם זאת יש הקשבה הדדית בתכנון הפנימי, בבחירת החומרים המשטחים, יש הרגשה חמימה, משפחתית משהו בתכנון בתים של אחרים יחד עם זדקה."