Our magazin

קמין ביחידת נגרות מיוחדת במינה

דירת גן דו מפלסית שנבנתה באחד מפרויקטים המגורים החדשים בשכונה פסטורלית ומשפחתית במרכז נתניה. שטחה כ- 150 מ"ר בנויים ועוד כ- 150 מ"ר של גינה שבסיום התהליך התעטפה בירוק. מטרת העל של המעצבת הדירה הייתה להפוך אותה למרחב מגורים מפנק ויוקרתי. קונספט העיצוב הוא אלגנטי, מינימליסטי ופרקטי באחת.

עיצוב: סיגלית לביאב | צילום: סיוון מויאל

"מאוד חשוב היה לנו ליצור מעטפת כמה שיותר ניטרלית וורסטילית כזאת שתמשוך רוכשים פוטנציאלים במידה ויחליט בעל הבית להעמיד את הנכס למכירה ביום מן הימים." מציינת מעצבת הפרויקט סיגלית לביאב.

עיצוב הבית מבוסס על קו מודרני בקווים נקיים ובצבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן עם נגיעות צבע עזות שבאות לידי ביטוי בפרטי ריהוט ואמנות. חיפויי הקירות בקומה הראשונה עשויים מאלומיניום שחור בהם גם נטמעות הדלתות שנראות עתה כחלק אינטגרלי מהקיר.

"בחלל האירוח, בחרה המעצבת להטמיע קמין גז בקיר המרכזי בסלון. הדרך האלגנטית ביותר הייתה לשלב אותו כחלק מחיפוי הנגרות של הקיר, שיצרתי בהתאמה אישית יחד עם חברת זדקה וכך קיבלנו חזית מושלמת של קיר אחיד המשלב בתוכו מראה אינטגרלי של קמין הגז יחד עם אחסון של כל מכשירי המדיה של הבית אשר כוסו בחזיתות עם פתחי אוורור המיועדים עבורן." מספרת לנו סיגלית.

חיפוי הקיר נעשה בגמר צבע בגמר צבע אפוקסי שחור, ומעל קמין הגז מוטמעת טלוויזיית 85" המסתתרת מאחורי זכוכית רפלקטיבית שבה משתקף חלל הסלון.

פרט לספה בסלון, שנותנת זריקת צבע ומעוררת את החלל, הבית כולו מתבסס על גוונים שחור ולבן אך מבעד לפתחים הגדולים ומכל פינה ברחבי הבית נראה כיצד צבעי הטבע חודרים פנימה ומשלימים את התמונה. הירוק והחום של הטבע, חלוקי הנחל והכחול של המים כולם יחד יוצרים תחושה מרגיעה ומעודנת של ריזורט בוטיק.