Our magazin

רב הנסתר על הגלוי: כיצד יוצרים מגוון מקומות אחסון נסתרים?

אנו שמחים להציג בפניכם פרויקט חדש מבית המעצבת נדין כהן.
זהו פרויקט אשר עוצב עבור זוג בגיל הפרישה אשר עברו לגור ליד הילדים והנכדים. הדבר החשוב ביותר עבורם היה ליצור דירה נעימה וחמימה, המכילה מקומות אחסון רבים, ויוצרת תחושה של נוחות והזמנה.

לפרויקט תוכננו מספר פרטי נגרות בהתאמה אישית ללקוחות, וביניהם – חדר ארונות ביחידת ההורים, מזנון סלון, חדר שירות, ארון למכונת כביסה וארון במסדרון לאחסון מצעים.

למזנון שתוכנן לסלון נבחרו החומרים הטובים ביותר של זדקה – ארון גוף סנדוויץ וחזיתות MDF צבוע בתנור. בהתאם לפלטת הצבעים של החלל המרכזי בחרנו בצבע אפור, אשר יוצר מראה מודרני ושומר על הקו העיצוב של הבית כולו.
המזנון משמש לאחסון כלל מכשירי הטלוויזיה וכן כל כבלי החשמל, על מנת ליצור מראה נקי ואסתטי.

לחדר הארונות ביחידת ההורים בחרנו בארון צבוע בתנור במראה נקי ואלגנטי. הלקוחה ביקשה מראה נקי ללא ידיות, ולכן השתמשנו בידיות אינטגרליות.
החלק השמאלי של חדר הארונות מיועד לתלייה, ואילו החלק הימני מורכב ממדפים ומגירות. החלק של הצד הימני תוכנן בעומק של 40 ס"מ, דבר אשר אפשר ליצור חלל גדול ונוח יותר.

המעצבת נדין כהן מספרת כי היה לה חשוב ליצור חדר ארונות כחלק מסוויטת ההורים ובנוסף לתכנן ארון נפרד עבור מצעים ומגבות שיהיה נגיש מתוך המסדרון גם לאורחים הרבים המגיעים להתארח.
לבקשת הלקוחה, הארון תוכנן כך שיתאים למידוף בלבד. בחרנו בארון צבוע בתנור, עם ידית אלכסונית, דבר היוצר תחכום עיצובי ומוסיף עניין.
הצבע של הארונות כמו צבע הקיר, יוצר המשכיות בעין, ושומר על המראה הנקי והקלאסי של הבית כולו.