Our magazin

שילוב של לבן ועץ: פרויקט חדש מבית המעצבת דלית ונגורבסקי

דמיינו לעצמכם שיפוץ מאסיבי לבית הכולל פרטי נגרות מוקפדים, מעוצבים ופונקציונליים. זהו בדיוק הפרויקט החדש מבית המעצבת דלית ונגורבסקי, לו תכננו מגוון פרטי נגרות אלגנטיים.

הפרויקט כלל שיפוץ יסודי של בית פרטי על מנת להתאימו לצרכיהם של בני הזוג, אשר רוצים לארח את ילדיהם ונכדיהם.

 צילום: אלעד גונן

"בקשת הלקוחות הייתה לרכז בקומה אחת את כל החללים הנחוצים להם, בעוד הקומה השנייה תשמש כחלל אירח משפחתי" מספרת לנו מעצבת הפרויקט דלית. "דרישות העיצוב היו יצירת קו עיצובי מינימליסטי ואלגנטי בסגנון מודרני ואחיד, אשר ישרה אוירה רגועה ונעימה בבית. פרטי הנגרות משתלבים בחלל בצורה הרמונית".

 פריט הנגרות המרכזי אשר תוכנן לבית הינו קיר כוח. עם היציאה מהמעלית הביתית נכנסים לחלל הסלון, דרך דלת בקו אפס המתחברת לקיר הכוח. קיר הכוח עשוי מעץ צבוע בתנור בצבע לבן, ולו ידיות אינטגרליות להשלמת המראה הנקי והאלגנטי. פריט הנגרות כולל נישה עבור הטלוויזיה, ומקומות אחסון נסתרים רבים. קיר הנגרות ממשיך לכיוון פינת האוכל, בשילוב ויטרינות מוארות ואזור פתוח המשמש כמעין ספרייה עבור פרטי נוי ודקורציה.

סוויטת ההורים החדשה הוגדלה והורחבה, ולה תוכננו פרטי נגרות רבים. אל מול המיטה תוכנן קיר ייחודי, הכולל חיפוי עץ הממסגר את אזור הטלוויזיה, ובחלקו התחתון שידה מרחפת. גם פריט נגרות זה תוכנן מעץ צבוע בתנור בצבע לבן, בדוגמת פסים וחירוצים, כמו רוב הנגרות אשר תוכננה לפרויקט זה.

לצד המיטה תוכננה שידת מגירות ארוכה, המשתלבת עם פינת האיפור המתחברת אליה. השידה צבועה בגוון בהיר, והיא כוללת ארבע מגירות מרווחות עבור אחסון.

שידת האיפור גם היא מרווחת ונוחה לשימוש, אך בגוון מעט שונה על מנת להוסיף זריקת צבע לחלל.

חדר הארונות תוכנן כולו מארונות קיר לבנים עם ידיות אינטגרליות, המשווה מראה של פתיחות ומרחב בסוויטת ההורים. לארון נבחר ידיות בחצי גובה מהארון, על מנת ליצור טוויסט עיצובי בפריט הנגרות, ועם זאת לשמור על מראה אלגנטי ואחיד.

כל פרטי הנגרות בחדר הארונות משתלבים בהרמוניה זה עם זה בפלטת הצבעים הבהירה ובדוגמת החירוצים, והתוצאה- קו נקי בפרטי הנגרות, אשר יוצר אלגנטיות ללא פשרות.

לחדר רחצה תוכנן ארון אמבטיה רחב ידיים, העומד על שתי רגלי ברזל מעוצבות, דבר המעניק לו מראה קליל ומרחף. הארון נבחר בגוון בהיר ומחורץ בדוגמת פסים – כמוטיב חוזר לפרטי הנגרות בחדר השינה.

לחדר הרחצה בקומת האירוח תוכנן ארון אמבטיה מעץ טבעי, על מנת ליצור מראה חמים ומודרני בחלל. הארון כולל רגלי ברזל בצבע שחור, המתכתבות עם עם הידיות השחורות, ויוצרות את המראה המעוצב תוך חשיבה על הפרטים הקטנים. הארון כולל חמש מגירות המשמשות לאחסון נסתר.

ארון אמבטיה מעץ עם רגליים שחורות

 שאלנו את המעצבת דלית ונגורבסקי למה היא בחרה לעבוד דווקא עם זדקה? 

"זדקה נבחרה כחברת נגרות היודעת ליצור פתרונות הוליסטיים בנגרות אישית מותאמת לכל הבית ברמה גבוהה".