Our magazin

שילוב של לבן ועץ: פרויקט יפיפייה בסגנון מודרני

כאשר אנו ניגשים לעצב פרויקט חדש, המטרה העיקרית היא לייצר עבור הלקוחות שלנו תחושה מפנקת, כמעט כמו בבית מלון, שתתכתב יחד עם הצרכים הפונקציונליים של דיירי הבית. בפרויקט זה, המעצבת רונית גולדפריד החליטה לקחת את המטרה הזו וליישם אותה בכלל חללי הבית. הפרויקט, בית פרטי בהרצליה פיתוח, תוכנן עבור זוג ושני ילדיו, על פי הצרכים והבקשות איתם הגיעו אל המעצבת. כחלק מתהליך השיפוץ שודרג הבית לקו עיצובי מודרני עם נגיעות של עץ חמים, טקסטיל רך וגוונים בהירים, על מנת לרכך את הקו המינימליסטי ולהפוך אותו לבית נעים וחמים עבור הדיירים.

צילום: אלעד גונן

בפרויקט זה, תוכננו מקומות אחסון רבים בבית, המשמשים גם כפריט עיצובי ודקורטיבי. על מנת ליצור מראה מעוצב, ויחד עם זאת פרקטי ונוח, חשוב לשלב בין מאפיינים אלו בצורה נכונה ע"י עיצוב בהתאמה אישית והתאמה מדויקת. לכל אזור בבית ולכל שימוש שתבחרו, ניתן להתאים ארון מסוג שונה, בעיצוב שונה, ובגודל שונה. ה"טריק" הוא למצוא את הפתרון המתאים ביותר לכל חלל וחלל.

בפרויקט זה היה חשוב למעצבת רונית גולדפריד נושא התכנון המקדים והירידה לפרטים. כלומר, היה חשוב לה שחזית הארונות לא תעיד על התוכן. כך דאגנו שהארונות יסתירו את יחידות המיזוג, ישלבו בתוכם חשמל חכם, אוויר חוזר ויחידות פריקות לתחזוקה עתידית במידת הצורך. לחדרי השינה בפרויקט תוכננו ארונות צבועים בתנור בגוון לבן נקי, אשר יוצרים הרמוניה בחלל, ומדגישים את פרקט העץ ושאר הפריטים בחדרים. הטוויסט בארונות מגיע בידיות- המעצבת בחרה בידיות אינטגרליות הטמועות בדלת, הנותנות דגש קליל ולא היעלמות מלאה כנגד הקירות הלבנים.

"זדקה מאפשרת לי מתן ראוי ומקצועי עבור לקוחותיי בכל הנוגע לנגרות ולפריטים בעיצוב מיוחד." כך מספרת לנו מעצבת הפנים רונית גולדפריד. "החל מעיצוב, תכנון וירידה לפרטים, דרך השירות, הזמינות והמתקינים המקצועיים ועד המוצר המושלם – הדרך עם זדקה היא המועדפת עלי ועל לקוחותיי."

לחדר הרחצה תכננה המעצבת ארון רחצה ייחודי בעיצוב ובהתאמה אישית. הארון עשוי מפורניר עץ אלון עם ידית חריטה, בשילוב משטחי קוריאן לבנים. ארון האמבטיה העשוי עץ שובר את פלטת הצבעים הכהה שנבחרה לחדר הרחצה, ובכך מהווה שובר שגרה בחלל.

אם גם אתם בתחילתו של פרויקט חדש ומחפשים פתרונות נגרות ייחודים, בהתאמה אישית ובאיכות הגבוהה ביותר, אנחנו מחכים לכם באולם התצוגה שלנו. בזכות יכולות ייצור מתקדמות, צוות מעצבים באולם התצוגה וחשיבה מחוץ לקופסא, נוכל, יחד איתכם, לתכנן עבור הפרויקט הבא שלכם מגוון פרטי נגרות מיוחדים בהתאמה אישית.