Our magazin

שילוב של שחור ועץ: פרויקט יפיפייה בסגנון מודרני

 כאשר אנו ניגשים לעצב פרויקט חדש, המטרה העיקרית היא להגשים עבור הלקוחות שלנו את החלום העיצובי שלהם, כך שיתמזג עם הצרכים הפונקציונליים שלהם.

בפרויקט זה, המעצבת ליאת הראל ליוותה את הלקוחות משלב בחירת הדירה ועד סיום עיצובה. הפרויקט, עיצוב דירה בגני תקווה, תוכנן עבור זוג והילד שלהם, על פי הצרכים והבקשות איתם הגיעו אל המעצבת. כחלק מתהליך עיצוב הבית, נבחר קו עיצובי מודרני וחם המשדר ייחוד ואלגנטיות.

 צילום: שי גיל

סוויטת ההורים תוכננה משני חדרים גדולים, אשר הוסבו לחדר ההורים ולחדר רחצה מפנק. בקיר הממוקם מול המיטה, תוכנן ארון הזזה מקיר לקיר בעיצוב ובהתאמה אישית לחלל. הארון תוכנן באורך 6 מטרים בגוון אפור בהיר צבוע בתנור.

למרכז חזית הארון נבחרה מראה מושחרת, אשר מבעדה מסתתר מסך טלוויזיה הנגלה על פי דרישה. בנוסף, מבעד למראה משתקף הטפט שיצרה המעצבת במיוחד, בהתאם לצבעוניות הספציפית ולמידות החלל.

חדרי הרחצה בבית תוכננו כך שיכילו ארונות אמבטיה גדולים ומפנקים, עם מקומות אחסון רבים. הארונות עוצבו בגימור צבע בתנור בגוון שחור מט, על מנת שישתלבו בהרמוניה עם הכלים הסניטריים והמקלחון. הארונות מחולקים למגירות לפי בקשתם של הלקוחות לאחסון נוח ויעיל.

לחדר השינה של הילד, תוכנן ארון בעיצוב אישי. הארון הינו ארון הזזה בגוון אפור בטון, עם פירזול שחור. פלטת הצבעים של הארון מתאימה לחדרו של הילד בפרט, ולקו העיצובי של הבית בכלל, ובכך נוצר קו עיצובי מודרני ועכשווי.

"המטרה לקבל בית שבכל צעד בו יש חיבור וקשר לאזור ממנו באת ואליו אתה הולך" מספרת לנו מעצבת הפנים ליאת הראל.

אנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה שלנו, להתרשם מפרטי הנגרות ולעצב את החלום שלכם.️