Our magazin

שילוב של שיש ועץ: עיצוב דירת יוקרה בנתניה

אנו נרגשים להציג בפניכם פרויקט חדש ויפיפייה מבית המעצבת פרי הדר: עיצוב דירת יוקרה בשכונת אגמים בנתניה, לזוג ושני ילדיו הקטנים. הפרויקט מאופיין בקו עיצובי מודרני ועדכני, בשילוב של שיש במגוון צבעים, לפי בקשת הלקוחה. בתכנון ובעיצוב המעצבת שמה דגש רב על מקומות אחסון, נוחות ועיצוב מודרני.

צילום: רגב כלף

לחלל המרכזי בבית, הסלון, תוכנן קיר כוח ייחודי אשר מהווה את מרכז תשומת הלב בחלל.

קיר הכוח משלב נישה ייעודית עבור הטלוויזיה והאודיו, ובמקביל, מכיל מקומות אחסון נסתרים רבים. המעצבת בחרה ליצור ניתוק בין החלק העליון של קיר הכוח לבין חלקו התחתון, על מנת לייצר מקום עבור תאורת לד, הנותנת טוויסט ייחודי ליחידת הנגרות.

הספרייה אשר תוכננה לחלל הסלון, לצד קיר הכוח, הינה פריט נגרות מיוחד במינו, אשר מעבר להיותה פונקציונאלית ומכילה מקומות אחסון רבים, הספרייה הינה פריט דקורטיבי ועיצובי לכל דבר.

הספרייה משלבת מדפים פתוחים עבור פרטי נוי ומשתלבת בצורה הרמונית עם קיר הכוח בסלון. כמו כן, היא משלבת תאורת לד נסתרת לתחושת אווירה חמימה בבית.

שאלנו את מעצבת הפנים פרי הדר מדוע היא בחרה לעבוד עם זדקה, וכך היא סיפרה לנו: "בחרתי לעבוד עם חברת זדקה בזכות המקצועיות והשירות האדיב. בפרויקט תוכננו ועוצבו מגוון פרטי נגרות ביחד עם זדקה."

לחדר השינה תוכנן ארון בגדים מרווח ופונקציונאלי, המשלב חיפוי נגרות אגוז אמריקאי ואבן דמוי קלקטה. הקו העיצובי של הבית הינו מודרני ועדכני, המבוסס על פלטת צבעים של שחור, לבן תוך שימוש בעץ ושיש. הצבע אשר נבחר לארון הבגדים ממשיך את הקו העיצובי ומוסיף דרמטיות לחדר השינה.

בעיצוב חדר הרחצה, בחירת גוון הארונות נבחר בהתאמה לגוון גרניט פורצלן. הארונות תוכננו בפורניר אגוז אמריקאי, להשלמת המראה המודרני. לחדר הרחצה תוכנן ארון צף, אשר מתחבר בצורה הרמונית ליחידות הכיורים.

בחדר הרחצה הנוסף, תוכנן ארון כביסה פונקציונלי, המכיל מכונת כביסה, מייבש, עמדת קיפול כביסה ומידוף לחומרי ניקוי.

פריטי הנגרות של זדקה מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, בהם משולבים חומרים שונים ומיוחדים: זכוכית, נירוסטה, ברזל, אבן ועוד. מגוון פתרונות האחסון מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ובתהליך קפדני- כך שהמוצר המוגמר זוכה לעמידות ואיכות יוצאי דופן.

אצלנו בזדקה תוכלו לתכנן את פרטי הנגרות לביתכם בהתאמה אישית ולפי ראות עיניכם. לנו בחברה אנשי מקצוע מנוסים, וביחד עם טכנולוגיה חדשנית, נוכל להגשים לכם כל חלום.