Our magazin

תכנון נכון של ארון נעליים ע"י נגרות אישית

לא יהיה זה מוגזם לומר, שאחת הבעיות הקטנות אשר תופסות תשומת לב רבה בכל הקשור לאחסון פריטים בבית, קשורה למקום בו נאחסן את הנעליים שלנו. אנחנו יכולים לראות את זה כמעט בכל בית.

לא משנה אם זה מדובר בבית של רווקים, אשר הנעליים מפוזרות בכל מיני מקומות בבית, בבית של זוג צעיר, אז כל אחד מאחסן את הנעליים במקום אחר או יותר נכון, כל אחד שם אותם במקום אחר בהתאם למקום ולזמן בו הוא מחליט להוריד אותם וללכת יחף בבית, זה בוודאי נכון בחדר ילדים, וגם בבית של משפחות, אז כל ניסיון ליצור לסדר מסוים, עולה בתוהו. זו הסיבה שרבים מאתנו בוחרים לפנות אל נגר על מנת שיתכנן עבורנו ארון לשם אחסון נעליים.

מדובר על ארון בו אנחנו יכולים לאחסן את כל זוגות הנעליים שבבית, אלה שאנחנו משתמשים בהן באופן תדיר, יומיומי וכן אלה שאנחנו משתמשים בהן באופן לא שכיח, נעלי יציאה מיוחדים, נעלי בית חורפיים ועוד. כך אנחנו יודעים בדיוק איפה כל הנעליים שלנו, כך הם לא יוצרים בלגן ושותפים לאי סדר הכללי של הבית.

כעת עולות שתי שאלות, בהן נעסוק בחלק הבא של המאמר, כיצד בוחרים נגר לתכנון ארון עבור אחסון נעליים, וכיצד מחליטים איזה ארון לתכנן.

כיצד בוחרים נגר לתכנון ארון נעליים

לשם בחירת נגר בצורה טובה, יש לעמוד על 3 פרמטרים עיקריים.

הפרמטר הראשון שיש לבחון הוא עבודות קודמות שלו, לראות אילו ארונות הוא הכין בעבר, כיצד הם בנויים, מאילו חומרים, והאם סגנון העבודה והעיצוב שלו מתאימים למה שאתם מחפשים.

הפרמטר השני שיש לבדוק הוא הזמינות שלו לעבודה ותוך כמה זמן הוא יכול לספק לכם את הארון. זה לא מספיק שהנגר יהיה פנוי לעבודה באופן מיידי אך את הארון הוא יספק רק עוד כמה חודשים. הזמינות צריכה להיות מיידית ואתם צריכים לקבל את הארון תוך זמן קצר.

הפרמטר השלישי, רצוי לבדוק האם אתם יכולים לתכנן בעצמכם את הארון והנגר יוכל להכין אותו עבורכם. כך תוכלו להגיע אליו עם תוכנית עבודה ברורה, במידות אשר מתאימות לכם, ועל פי מה שאתם צריכים.

כיצד מחליטים איזה ארון יתאים לשם אחסון נעליים לתכנן

על מנת לתכנן ארון נעליים מתאים, הרי שגם כאן יש להתייחס למספר נקודות אשר ביחד מתחברות לצורך ארון אידיאלי.

נתחיל בהחלטה בסיסית איזה סוג של ארון אנחנו רוצים. האם ארון עם דלת הזזה או דלת על ציר, לשם כך ובכלל אנחנו צריכים להחליט היכן למקם את הארון, מה שיעזור לנו להחליט זה השטח אשר עומד לרשותנו.

השטח יקבע באיזה גודל יהיה הארון לרוחב ולאורך. בהתאם לכך נוכל לקבוע כמה מדפים יהיו לנו והאם הוא יהיה מבוסס רק על מדפים או גם על מגירות. אחרי שתכננו את השטח והמבנה של הארון, נוכל להחליט מאיזה עץ נעשה את הארון, ובאיזה צבע לצבוע אותו. עם התכנית המלאה נגיע לנגר על מנת שיכין לנו ארון כמו שאנחנו רוצים.