Our magazin

איך להפתיע עם ידיות מעוצבות לארונות

עיצוב הבית שלכם הוא מה שיגדיר את המהות שלו ומה שייצור את האווירה אותה אתם רוצים לסגל לבית שלכם. יותר מכל, עיצוב מבטא אמירה ומעבר לכך שהוא מעיד על הטעם שלכם בעיצוב, הוא מעיד על מי שאתם, על המעמד שלכם ועל היחס שלכם למקום המבטחים שלכם, הלוא הוא הבית.

כיום ישנם שלל סגנונות ועיצובים מרהיבים לבית, החל מסגנון כפרי ועד סגנון מינימליסטי ונקי, וכל מה שנותר לכם הוא לבחור. אחד הפריטים המרכזיים בעיצוב הפנים של הבית שלכם, הוא הארון שמגיע עם נוכחות רבה ומשמש אתכם באופן יומיומי. אך אם יש משהו שמגדיר יותר מכל, את הטרנד החדש בעולם עיצוב הבית, הוא ההתמקדות בפרטים הקטנים וביכולת שלהם להפתיע ולהאיר את הפריט באופן שונה, במיוחד כאשר מדברים על ידיות מעוצבות.

אלמנט קטן, שינוי גדול – ידיות מעוצבות לארונות

בין אם מדובר בבחירת ידיות לארונות קיר, ארונות מטבח או חדרי ארונות, תופתעו לגלות עד כמה לבחירת הידית יש משקל בעל ערך, בכל מה שנוגע למראה הארון עצמו ולקביעת סגנון החלל בו הוא ממוקם. כיום ישנם הרבה סוגים של ידיות מעוצבות, אשר קיימים בשוק והרבה חומרי גלם, שמשווים לכל ידית איכות ומראה שונה. אילו סוגי ידיות מעוצבות קיימים בשוק ואיך תוכלו ליצור את המראה המתאים לכם?

ידיות מעוצבות בסגנון קלאסי ומודרני

– ידיות אלו הן ידיות פשוטות וקלאסיות עם היבטים מודרניים, המעניקים להן את הייחוד ואת המקוריות. ידיות אלו מתאימות גם לארונות מטבח וגם לארונות קיר או חדרי ארונות, והאלמנט המרכזי שבהן, הוא השילוב המושלם עם כל פריט שהוא. כלומר, אם אתם מעוניינים בארון מיוחד, ידיות אלו לא ייקחו ממנו את תשומת הלב וישתלבו כמעט עם כל סגנון של רהיט וישוו לו מראה מדויק ואלגנטי. ידיות אלו מתאימות למי שמעוניין שהבית שלו יעוצב בקו נקי, אסתטי ומודרני.

ידיות מעוצבות בסגנון יוקרתי

– ידיות אלו הן ידיות שמאופיינות ביוקרתיות מבחינת העיצוב שלהם ומבחינת החומרים שמהם הן מורכבות. הכוונה היא לידיות שמשולבות עם אלמנטים של קריסטל, משובצות אבנים מיוחדות עם ברק מעניין או בשילוב פורצלן המוסיף לסגנון היוקרתי.
ידיות אלו יתאימו לארונות סטנדרטים וקלאסיים ויכולות להאיר אותם באור מיוחד ואיכותי. בדרך זו מתאפשר גם חיסכון בעלויות, כיוון שניתן למעשה לשוות מראה יוקרתי לרהיטים, רק ע"י השקעה בידיות ולא בפריטים עצמם.

ידיות מעוצבות בסגנון כפרי

– הסגנון הכפרי חזר לאופנה בעשור האחרון יחד עם החזרה לסגנון עתיק יותר, המבטא שורשיות, ארציות וערכיות. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על עיצוב של בית, שהולך יד ביד עם סגנון חמים ונעים יותר.
אם אתם מעוניינים לשוות לביתכם מראה כפרי, בעל אלמנטים חמים ומיוחדים, הידיות הכפריות יעשו את העבודה בצורה המושלמת. גם כאן, הידיות יוכלו להאיר את הארון בצורה שונה ולשוות לו מראה עתיק, מעניין וייחודי.