Our magazin

איתנו מאז ומעולם – ארונות בגדים מעוצבים

תהליך בחירת ארונות לחללי הבית כבר מזמן לא מתרכז רק ברהיט כמקום אחסון- אלא כולל בתוכו בעיקר את החוויה שהארון מעניק למשתמשים בו. ארון הוא רהיט גדול, דומיננטי ובעל תפקיד חשוב בחלל שבו ימוקם- הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית. כיום, ישנם סוגים רבים של ארונות, המיוצרים בגדלים קבועים או בהתאמה אישית, ספציפיים וייעודיים לכל חלל ושימוש בבית. אז איך מתכננים נכון?

על מנת להקל עליכם את הבחירה, איגדנו עבורכם את מגוון הארונות שאנו מציעים- הכוללים מאפיינים שונים, המתאימים לאנשים וחללים שונים.

ארונות הזזה הם פתרון האחסון האולטימטיבי והמוביל בחדרים קטנים כגדולים, וכארונות קיר נוספים בבית. התקנת ארון הזזה תאפשר לחסוך מקום רב בחלל החדר, תהווה תוספת עיצובית ייחודית ומראה נקי ומודרני לחלל העומד לרשותכם. ארון הזזה הוא יחסית קל לשימוש ואת דלתות ההזזה ניתן לבחור במגוון חומרים- זכוכית, עץ, מראה וכו'.

ארונות פתיחה הינם הפתרון ותיק ופרקטי לארונות בגדים, אשר עושה קמבק בשנים האחרונות בזכות מעצבי הפנים שהעניקו להם מקום של כבוד בחלל. יתרונו העיקרי של ארון פתיחה הוא בגמישות הצורנית שלו לעומת ארון הזזה הבנוי כמרובע עם 4 פינות של 90 מעלות. ארון פתיחה יכול להיות בנוי בזוית מתחת למדרגות, בפינה, מעל דלת, בזוית מתכנסת ועוד. באמצעות ארון פתיחה ניתן לנצל מקום מקסימלי בחלל וליהנות מאחסון נוח ומעוצב.

כיום ישנם ארונות העשויים חומרים שונים. לחומרים אלה יש תכונות ומאפיינים שונים והם גם ישפיעו על התכונות של הארון. חוזק, עמידות למים, צביעה או כל תכונה אחרת – אלה המאפיינים שצריך לתת עליהם את הדעת כאשר בוחרים את חומר הגלם שממנו יהיה ארון הבגדים עשוי. דבר נוסף שכיום יש לו חשיבות גבוהה מאוד הוא הנושא של העיצוב. ארון הבגדים הפך בשנים האחרונות למרכז העיצובי ועל פיו אנו קובעים את הקו העיצובי וסגנון הרהיטים הנוספים. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של זדקה ניתן ליהנות כיום מעיצובים מרהיבים, העשויים מחומרי גלם מיוחדים- עץ, אבן, זכוכית, ברזל ועוד.

אחד הטרנדים החמים בעולם הארונות הבינלאומי הוא ארון שקוף.  ניתן לראות ארונות זכוכית או חדרי ארונות בעלי דלתות זכוכית, המעניקות איטום ואסתטיות לפריטים בתוכו. השקיפות של הארון מעצימה את הפריטים המאוחסנים בתוכו, והופכת אותם לחלק מעיצובו של החלל. הדלתות השקופות מעניקות מראה קלאסי ויוקרתי, ממש כמו חלון ראווה, ומאפשרות התמצאות קלה ונוחה בין פרטי האחסון. בנוסף, השקיפות מספקת תחושת מרחב וגודל, המנעימה את המראה של החלל והופכת אותו לטרנדי ואופנתי.

בעת תכנון ובחירה של ארון בגדים עלינו להתחשב בכל הפרמטרים הנדרשים- מיקום, גודל החלל, עיצוב ופונקציונליות, ולבחור את הארון המתאים ביותר עבור לקוחותינו. החוכמה בבחירת ארון הבגדים היא לתכנן את הארון למידותיו של החלל- מבחינה עיצובית ופונקציונלית, ולהפכו לנקודת או נעימה.

בחברת זדקה תוכלו לתכנן את הארון המושלם עבור לקוחותיכם, אל מול מעצב מקצועי הכולל יחס אישי. ייצור הארון נעשה בהזמנה אישית על פי דרישת הלקוח- ללא הגבלה של חומרים, גדלים ואיכות. כך תוכלו ליצור את המראה הרצוי בחלל וגם ליהנות מתכנון שיתאים בדיוק לצרכים של לקוחותיכם.