Our magazin

בניית נישה בחדר השינה לתכנון חדר ארונות

בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות בתחום הנושא של עיצוב פנים, חלל הבית בין אם הוא גדול או קטן, יכול להיות מובנה בצורה כזאת שתתן מקום רחב גם לרהיטים, והאביזרים השונים בבית וגם לנעליים, חולצות, מכנסיים, לבנים, חגורות, ולבוש אחרים. רבים נתקלים בבעיית הסידור של הבגדים וגם באחסון נכון של חלל הבית לארונות. עיצוב הפנים ובניית חדרי ארונות מקנים את האפשרות לנצל נכון את חלל הבית הגדול או הקטן ולאחסן נכון את כמות הבגדים הנתונה לאנשים בכדי לאפשר גם המראה החיצוני הנאה וגם לשמש את הפינה המוסתרת, קיר בודד או חלל שלא נוצל נכונה.

תחום עיצוב הפנים בנושא אחסון חדר ארונות

נושא עיצוב הפנים בבית מאפשר לא רק את בחירת הרהיטים, המיקום שלהם הנכון שלהם, העיצוב הייחודי והבנייה הנכונה בתכנון הראשוני של הבית. בעזרת מעצבים ואדריכלים, יש את האפשרות לאחסן נכון מצעים, חולצות, מכנסיים, נעליים, חגורות ועוד. חדר השינה הוא המקום בו הבגדים נמצאים אך לפעמים אין מספיק מקום אחסון. מעצבים ואדריכלים נותנת פתרונות לאחסון נכון של בגדים בחדרי השינה. בעזרת ניצול של פינות מוסתרות, קיר בודד או חלל קטן, חישוב של כמות הבגדים שקיימת והחומרים השונים בשוק, מורכב חדר ארונות עם אפשרות לאחסון נכון, ניצול של החלל הקיים והמראה החיצוני היוקרתי והמסודר.

הגבס

עבודות גבס נפוצות ואהובות על אנשים רבים בעת בניית הבית. הגבס הנו חומר חזק בשוק ובשל הנוזליות שלו הוא מאפשר בנייה בצורות שונות לשימוש להנחת טלוויזיה, מדפים והפרדת מגירות. הגבס הוא חומר חזק שמחזיק לטווח ארוך והמראה החיצוני שהוא מספק. נישת גבס בחדר השינה לתכנון חדר ארונות מספק מדפים ומגירות ופועל בשיטת ניצול החלל הנכונה והמתאימה ביותר לאחסון הבגדים.

חדר השינה הוא החדר הפרטי, הנוח והחשוב ביותר בבית ובו נמצא הארון לכל הבגדים שברשותינו. בניית נישה בחדר השינה לתכנון חדר ארונות המסופק על ידי מעצבים ואדריכלים שונים הוא בשימוש של חללי הבית בין אם הם קטנים או גדולים, פינות או קירות בודדים ובכך בונים חדר ארונות המאחסן בצורה נכונה ומותאמת את הבגדים הרבים בעזרת תכנון נכון של החומרים בשוק. השימוש בחומר הגבס הנו בין החומרים הנפוצים ביותר לשימוש של אחסון הארונות מכיוון שבעזרת החומר הנוזלי אפשר לייצר צורות שונות היכולות להתאים למדפים, צורות ריבועיות להנחת הטלוויזיה, בגדים או אביזרים שונים, צביעת החומר הלבן המקנה עיצוב ססגוני וייחודי לחדר שינה, הפרדת מגירות ועוד רבים.