Our magazin

דירה לגיל השלישי: פרטי נגרות בהתאמה אישית בסגנון מודרני ואלגנטי

בשנות הזהב שלנו הבטחת מרחב מחיה המשלב נוחות, נגישות ומשיכה אסתטית הופכת לחשיבות עליונה. עיצוב דירה לזוג בגיל השלישי כרוך בשילוב מתחשב של פונקציונליות וסגנון, יצירת סביבה שלא רק נותנת מענה לצרכים הספציפיים שלהם אלא גם משקפת את האישיות הייחודית שלהם.

לפניכם דירת 5 חדרים בגבעת שמואל, שעוצבה והותאמה עבור זוג בגיל השלישי אשר עזב דירת דופלקס מרווח לטובת דירה בעלת מפלס אחד. החזון של המעצבת מירב אלקובי היה ליצור דירה נגישה ומרווחת המשרה אווירה של דירת נופש.

במסגרת השיפוץ, בוטלה יחידת מתבגר בכניסה לדירה, שהפכה למטבח הפתוח לסלון. המיקום המקורי של המטבח הפך לפינת אוכל גדולה ומרווחת, שני חדרים אוחדו לסוויטת הורים מפנקת והממ"ד הפך לחדר אירוח. בפן העיצובי, הוחלט לתת דגש לפרטי נגרות בהתאמה אישית, אשר יוסיפו מימד של אלגנטיות ופונקציונליות לחלל.

צילום: מאור מויאל

לחלל הסלון המרכזי תוכנן מזנון בסגנון מודרני בגוון שחור. המזנון תוכנן ועוצב במראה נקי ואלגנטי על מנת לא להעמיס על החלל המשותף שבו נכלל גם המטבח.

 לסוויטת ההורים, תוכננו פרטי נגרות בסגנון אלגנטי וקלאסי לבקשת הלקוחות. הגוון שנבחר הוא שושן צחור של נירלט, אשר יוצר אווירה של רוגע ורומנטיות לחלל.

הארונות בחדר השינה, שידות הלילה ושידת האיפור עשויים כולם מעץ מלא, תוך שילוב חזיתות אחידות. העיצוב הנקי והאלגנטי של הרהיטים משתלב באופן הרמוני עם שאר העיצוב של החדר ומשקף את האווירה הנינוחה שרצו הזוג לקבל. לפרטי הנגרות תוכננו ידיות בולטות בצבע שחור, להוספת מראה ייחודי לפרטי הנגרות.

פרטי נגרות בהתאמה אישית לדירה לגיל השלישי
נגרות בהתאמה אישית לדירה לגיל השלישי

לחדר הרחצה המרכזי של הסוויטה תוכננו שני ארונות בהתאמה אישית: ארון אמבטיה, וארון שירות. הארונות נבחרו בגוון שחור, היוצרים הרמוניה עם גווני ריצוף החדר.

לחדר הרחצה של האורחים נבחרו ארונות בגוון לבן, על מנת ליצור תחושה של מרחב ופתיחות.

 באופן כללי נגרות ממלאת תפקיד מרכזי בעיצוב דירה לגיל השלישי. היא מאפשרת ליצור חללים נוחים, נעימים ואלגנטיים, המתאימים במיוחד לצרכי הדיירים בגיל זה.

נגרות בהתאמה אישית מאפשרת להתאים את הריהוט באופן מושלם לצרכים ולרצונות של הדיירים. לדוגמה, ניתן להתאים את גובה הרהיטים, את הגודל שלהם ואת העיצוב שלהם, כך שיתאימו לגודל החדר, לצרכים האישיים ולטעם האישי של הדיירים.