Our magazin

זדקה מסכמים וחוגגים את 2017!

2018 כבר כאן! וזה הזמן לסכם את שנת 2017 המדהימה. שנה מלאה בעשייה וחדשנות, שנה של אירועים, כנסים, לקוחות, מעצבים ואדריכלים. בכתבה הבאה תוכלו להתרשם מנקודות הציון החשובות בעשייה שלנו לשנת 2017- פרויקטים חדשניים, עבודה מול אדריכלים, קולקציה חדשה באולם התצוגה ועוד.

ניוזלטרים חודשיים לאדריכלים

כחלק משיתוף הפעולה המקצועי בין זדקה לאדריכלים ומעצבים, החלטנו השנה להעשיר ולחזק את הקשר ע"י שליחת ניוזלטרים מקצועיים פעמיים בחודש למעצבים והאדריכלים שלנו. הניוזלטרים כוללים מידע חדשני על עולם הנגרות, מוצרים מיוחדים באולם התצוגה שלנו, טרנדים עולמיים ופרויקטים נבחרים בהם לקחנו חלק.

תפיסת העולם שלנו

אנחנו בזדקה מאמינים שהעץ הוא חלק מתכנון הבית. זו תפיסה עיצובית חדשנית שבאמצעותה תוכלו להתחיל לתכנן ולעצב את הבית וליהנות מליווי מקצועי – משלב התכנון ועד ההתקנה. אחד העקרונות העומדים בפניניו בתפישה זו הוא מרכזיות הלקוח וצרכיו. ההתאמה האישית, בשיתוף אדריכל או מעצב, מאפשרת ליהנות ממגוון מוצרי העץ שלנו – ארונות, ספריות, חיפויי קיר, חדרי ארונות, חדרי עבודה ופרטי נגרות בהתאמה אישית.

 גיוס פרויקטים חדשים

במהלך השנה צילמנו פרויקטים מיוחדים, בהם שיתפנו פעולה עם מגוון אדריכלים ומעצבים, על מנת להציג ללקוחותינו את פריטי הנגרות בסביבה הטבעית שלהם. את התמונות אנו מפרסמים במגוון המדיות השונות וכמובן באתר החדש שלנו. באתר קיימת גלריית אדריכלים נרחבת, אליה נכנסים מגוון המעצבים והאדריכלים שעובדים עמנו. מעבר לכך, בקטגורית "פרויקטים" באתר, תוכלו להתרשם ממגוון הפרויקטים וממוצרי הנגרות שלנו.

בוקר מעצבות

לכבוד השקת הגלריה לחדרי ארונות, מהקולקציה החדשה שלנו, החלטנו לארח מגוון מעצבות מדהימות לבוקר שכלל ארוחת גרומה והרצאה של כוכבית- אייקון אופנה ובלוגרית. ההרצאה המחישה את הקשר בין עיצוב הבית לבחירת החומרים, תוך טיפוח הרגש שהמעצבים רוצים להעניק לחלל.

כנס אדריכלים ומעצבים

השנה ערכנו כנס אדריכלים ומעצבים, שכלל הרצאה מרתקת של אורלי רובינזון ומטעמי גורמה של גושן. בנוסף, קיבלו המעצבים והאדריכלים מידע על הקולקציה החדשה של זדקה, על מגוון המוצרים המוצעים ועל האיכויות והעיצוב של הפריטים.

אז מה מחכה לנו ב- 2018?

אחד הדגמים החדשים והמיוחדים שניתן לראות באולם התצוגה של זדקה הוא חדר ארונות, הכולל בתוכו מוטיבים המאפיינים את המגמות החדשניות והעכשווית בתחום הריהוט העולמי.
חדר ארונות זה, העשוי כולו פורניר אלון מושחר ואגוז אמריקאי, מתפקד בחלל כרהיט בפני עצמו ולא רק כפריט פונקציונלי. שילוב של עץ מלא, צביעה מושחרת וחיפוי קיר משיש קררה, יוצר לנו אווירה עיצובית מרשימה ויוקרתית, ומעניק מראה מיוחד ולא שגרתי.
אנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה שלנו ולהתרשם ממגוון הדגמים החדשים והמיוחדים שלנו, וליהנות מעיצוב בהתאמה אישית, חומרים איכותיים ועיצוב ברמת גימור גבוהה.

אנו נשמח להמשיך לשרת, לתמוך ולתת לכם מענה בכל עת, כמו שזדקה עשתה ועושה מזה שנים רבות. 

לצפייה בקטלוג חדרי הארונות שלנו, לחצו כאן >>

מנהלת קשרי אדריכלים: חני פישלר

טלפון: 03-5001974

כתובת מייל: [email protected]