Our magazin

חדר ארונות קטן

אחד האתגרים הגדולים בעת שיפוץ הבית או כניסה לבית חדש הוא – עיצוב חדר ארונות, כאשר לרוב מדובר על חדר ארונות קטן שאמור להכיל בגדים וחפצים שונים שעלינו לאחסן בו בצורה פרקטית. עיצוב נכון וחכם של חדר הארונות לצד שילוב אלמנטים מדויקים יכול להביא לתוצאות מושלמת והיא – חדר ארונות מאורגן ומעוצב בטוב טעם כזה שכל הבגדים מאוחסנים בו בצורה נוחה לשליפה קלה. עיצוב חדר ארונות פרקטי מתחיל מתכנון נכון, כזה שמוקדש מחשבה מרובה על כל פינה בו על מנת לנצל בצורה נכונה את החלל וכך לאפשר ניצול מירבי של חלל החדר. איך עושים זאת? על ידי בעל מקצוע שיבוא לביתכם ימדוד את החלל, יציע לכם מספר אופציות המתאימות לרצונכם וישלב את האלמנטים בצורה נכונה בחלל מבלי ליצור עומס.

האלמנטים הניתנים לשילוב בחדר ארונות קטן

מדפים – מדפים הם נחוצים לצורך קיפול הבגדים בצורה פרקטית, ולכן מומלץ לשלב אותם מול עינינו במרכז החדר, כאשר החלוקה של המדפים צריכה להיות על פי גודל מסוים. כמו כן, ניתן להתקין מדפים בחלק העליון של חדר הארונות ועליהם להציב קופסאות אחסון גדולות או תאים שבהם תאחסנו את בגדי החורף או הקיץ ואפילו שמיכות ומעילים.

תאים – תאים הם נהדרים לחדר ארונות והם מאפשרים לקבל מקו לאחסון ביגוד, נעלים, מצעים, מגבות, שמיכות קטנות וועד מגוון פריטים אחרים. בתאים תוכלו גם לשים קופסאות בגדלים שונים ושם לאחסן כל דבר שתרצו כדי לשמור על סדר מופתי בארון.

מוט תלייה – על מוט התלייה תוכלו לאחסן מגוון רב של ביגוד התלוי בצורה פרקטית ונוחה לשליפה כמו – שמלות, חולצות, מכנסיים, חצאיות ועוד מגוון פרטי לבוש שונים. תוכלו למצוא אפילו פרזולים מיוחדים ומתקנים ייעודיים לתליית מכנסיים או עניבות בצורה מסודרת וכך לנצל את החלל בצורה יעילה.

אחסון נעלים – ניתן לומר כי האתגר הגדול עבור בעלי הבית הוא אחסון נעליים, הרי הם תופסים מקום רב בחלל ולכן מציאת פתרון אחסון ייעודי יאפשר לכם לחסוך מקום ולהרוויח סדר מופתי בארון. תוכלו למצוא מתקנים ייעודיים לנעלים, ליצור תאים עם קופסאות לאחסון יעיל, למצוא ארון מסתובב עם תאים, לבנות ארון מיוחד בו יוצגו בצורה אסתטית זוגות הנעלים וכו'.

דלתות פנים – דלתות פנים נחוצות להשלמת חדר ארונות קטן, על מנת להפריד בין חדר ההורים לחדר הארונות ובין כל שאר חדרי הבית. בשילוב דלתות פנים ניתן לקבל מראה עיצובי ודקורטיבי המפריד בין החדרים וגם שומר על מראה מעוצב ומרשים.

לסיכום, בניית חדר ארונות קטן הוא לא עניין של מה בכך ודורש תכנון מקיץ במטרה לנצל כל פינה אפשרית בארון לצורך אחסון בגדים ופריטים שונים בצורה חכמה מבלי להוות עומס על החלל, ולכן מומלץ לפנות לבעל מקצוע המתמחה בעיצוב חדרי ארונות כדי שיבנה לכן את הארון בהתאמה אישי על פי גודל החלל המוקצה לטובת חדר הארונות, על פי הצרכים שלכם, על פי מיטב פתרונות האחסון המודרניים ועל פי התאמה לעיצוב הבית כך שהארון ישרת את המטרה שלכם בצורה יעילה.

לצפייה בקטלוג חדרי ארונות