Our magazin

עיצוב חדר ארונות

אם פעם חדר הארונות היה חדרון קטן וצפוף שהיה קשה מאד להיכנס אליו או לסדר בו בחוכמה פריטים וחפצים, הרי שכיום התמונה שונה לחלוטין. חדר ארונות כיום הוא חדר בפני עצמו, יש בו מרחב לא קטן ואפשר לעצב אותו באופן אישי כך שיתאים לדרישות והצרכים של כל משפחה ומשפחה. כיום נפוץ מאד התחום של חדרי ארונות מעוצבים באופן אישי, שכן ברור וידוע שחדרי ארונות לא יכולים להיות אחידים בשל שוני בין צרכים או משפחות שונות. עיצוב חדר ארונות הפך לתחום נפרד של ממש בעולם עיצוב הפנים וכאשר מעצבים את החדר בהתאמה אישית לכל לקוח – מתקבל חדר שהופך להיות אחד החשובים בבית, אם לא החשוב מהם.

למה צריך חדר ארונות מעוצב?

כיום חדר הארונות לא מיועד אך ורק לשם אחסון בגדים. במחשבה זהירה ותכנון מקדים – החדר הזה יכול להפוך להיות המחסן והמקום שבו ניתן למקם את כל הפריטים או החפצים שלא נמצאים בשימוש על בסיס יומיומי וקבוע ולכן לא צריכים לקבל מקום באזורי אחסון נגישים יותר. אפשר לבחור בין חדר ארונות קטן ופרקטי שישמש מעט פריטים שאולי בני המשפחה לא מעוניינים להעביר למחסן שמרוחק מהבית לבין חדר ארונות גדול מעוצב שבו כל פריט שלא צריכים – אפשר יהיה למצוא לו מקום בחדר הארונות, במקום גבוה ומרוחק או במדף נמוך לצורך שליפה מהירה.

לצפייה בקטלוג חדרי הארונות שלנו, לחצו כאן

מה לקחת בחשבון כשמעצבים חדר ארונות?

להלן כמה פרמטרים חשובים שצריך לחשוב עליהם כאשר מעצבים את חדר הארונות מחדש או בוחרים חדש:

  • מה צריך להיות מאוחסן בחדר הארונות? ברוב המקרים יהיה דרוש ארון בגדים אחד לפחות שיהיה בו גם מספיק מקום לאחסון נוח ומרווח של נעליים.
  • יש דברים שצריכים להיות נוחים לשליפה ויש כאלה שצריכים להיות הרחק מהישג יד של ילדים, למשל – במדפים גבוהים או מאחורי דלתות.
  • אם מחליטים לשים בגדי קיץ באזור מסוים של חדר הארונות – כדאי להניח אותם בקופסאות המתאימות בגודלן למדפים ולהרחיק מקופסאות שבהן יונחו בגדי חורף. מומלץ לרשום בכל מדף מה הוא מכיל.
  • אם צריך לתלות מעיל או בגדים אחרים שדורשים תלייה והם ארוכים מאד – צריך לייעד לצורך כך אזור תלייה שלא יהיו מתחתיו מדפים.
  • במידה וצריך גם להניח בחדר הארונות חפצים קטנים – כדאי להניח אותם בתוך מגירות על מנת שלא ילכו לאיבוד או ייפלו ממקומם.
  • כאשר מקדישים זמן ומחשבה לתכנון נכון של חדר הארונות, אפילו בעזרת איש מקצוע שיש לו התמחות בתחום – אפשר ליהנות מחדר ארונות לא פחות ממושלם שיהיה נוח מאד לאחסון, לגישה ולהנחת חפצים שאין להם מקום אחר. בזכות חדר הארונות הבית או הדירה ייראו מרווחים ונעימים לשהייה ולכל פריט או חפץ יהיה המקום הקבוע שלו.

    צרו קשר עוד היום ונתאם פגישה לעיצוב חדר ארונות מושלם

    ראו גם: ארונות הזזה מעוצבים