Our magazin

פתרונות קיימים לחדרי ארונות

עומד לרשותכם שטח המיועד לצורכי הקמתו של חדר ארונות? רוצים לדעת יותר על הליכי תכנון חדר ארונות? בשורות הבאות תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות מעשיים למטרות תכנון ועיצוב של חדר ארונות. חדר ארונות מהווה את הפתרון האופטימלי ביותר עבור כל אחד ואחת מביניכם למטרות אחסון בגדים, נעליים, לבנים, מעילים ופרטי לבוש שונים. במידה וגם לרשותכם עומד חלל היכול לשמש אתכם כחדר ארונות ביתי, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לעשות בו את השימוש הפונקציונלי ביותר בהתאם לגודלו של החדר, לצורך שלכם בארון, פרקטיקה ופרמטרים נוספים.

כיצד נעצב חדר ארונות?

הפיכתו של החלל העומד לרשותכם לחדר ארונות מעוצב מחייבת אתכם לבחור באחד מאותם סגנונות שונים עיצוביים לחדר ארונות הכוללים בין היתר: עיצוב חדר ארונות כפרי המתאפיין בין היתר במדפי וארונות אחסון מעץ מלא, עיצוב חדר ארונות מודרני המתאפיין בקווי עיצוב נקיים, מדפי וארונות אחסון מתכתיים, עיצוב חדר ארונות רומנטי המתאפיין בקווי עיצוב רכים ומדפי אחסון המשלבים בתוכם עיטורי עץ וסגנונות עיצוב נוספים המותאמים לכל חלל בכל גודל, לרבות, חדר ארונות קטן.

 

אלמנטים חיוניים בכל חדר ארונות מעוצב

פתרונות האחסון העומדים לרשותכם לצרכי אבזור חדרי ארונות כוללים בתוכם מגוון מרשים של מדפים בגבהים שונים, מתקני תליה של בגדים, קולבים נשלפים, מגירות אחסון נשלפות וכדומה. פתרונות אלו מוצעים לכם באמצעות ארונות בגדים המותאמים לגודל החדר, לרבות, ארונות פתיחה של 2/4/6 או יותר דלתות, ארונות הזזה דקורטיביים, ארונות תלויים הכוללים יחידות אחסון שונות המרכיבות מעין "כוורת" של מדפים ועוד.

בנוסף לאותם ארונות המיועדים לחלל חדר הארונות, אנו ממליצים לכם לאבזר את חלל החדר במספר אלמנטים חיוניים היכולים לשדרג את המראה הכללי של החדר "ולתמוך" בקו העיצוב בו בחרתם. אלמנטים אלו כוללים בין היתר: מראה דקורטיבית על עמוד, גופי תאורה מעוצבים ועוד מגוון רחב של מוצרים דקורטיביים היכולים להתאים לעיצוב הקונספטואלי של החדר.

תכנון חדרי ארונות חייב להיעשות באמצעות ליווי מקצועי של יועצים מנוסים המתמחים בתכנון, עיצוב וייצור של חדרי ארונות. היוועצות מוקדמת עם אותם אנשי מקצוע תאפשר גם לכם ליהנות מחדר ארונות פונקציונאלי, מעוצב ומרשים ביופיו במיוחד.

סוגי חדרי ארונות

בבואנו לעצב חדר ארונות בבית הלקוח, אנו מנסים ראשית להבין את טעם הלקוח, רצונותיו, ציפיותיו והפרקטיקה הנדרשת בתכנון חדר הארונות של הלקוח. לכן אנו לוקחים מידות מדוייקות, עובדים ומייצרים את חדרי הארונות כך שכל ארון כאילו שהוא נבנה בביתו האישי של המעצב שלנו. קיימים סגנונות שונים של חדרי ארונות, כגון: חדרי ארונות יוקרתיים, קטנים, גדולים, לא סימטריים, חדר ארונות המותקנים בחדרים שונים שאינם חדר שינה, ניתן להזמין חדר ארונות מעץ מלא, צביעה בתנור, מסגרות מרשימות, דלתות הזזה, פתיחה או שילוב של השניים ומגוון רחב של סגנונות נוספים.